2012-06-20, 19:44
Medlem
Den här tråden är felplacerad - kan mod flytta den till "Humor"-delen av forumet, tack?

Det är stor och varm humor av McDonalds att ha den här reklamskylten, jag yrkar på att den får finnas kvar, sätt dessutom upp ett par nya utanför/kring Kolmården, tycker jag.

Jag brukar ogilla donken men fan, här gör dom ju rätt!
Citera
2012-06-20, 20:58
Bannlyst
Tycker det är en klockren reklam av McD även om den satte uppe innan olyckan så är det ännu roligare nu Lite smaklöst( ) kanske men om man gillar rå humor så. Men dom byter nog skylt ganska snart för ingen i Sverige tål ju sånt här.
Citera
2012-06-20, 21:30
Medlem
raajtans avatar
Ack så smaklöst, men otroligt roligt på ett sätt också.

Som många har skrivit innan, så har nog skylten varit där sedan före olyckan hände.
Citera
2012-06-20, 21:34
Bannlyst
Mycket vimmel i denna tråd.

För att göra det enklare kan vi summera detta med 3 enkla punkter:

1. Skylten satt utanför BORÅS djurpark, inte kolmården.

2. Skylten satt där INNAN attacken på kolmården.

3. Skylten är nedtagen.

Tänkte skriva mer men är hungrig som en varg, funderar på att steka en burgare... Vet ej varför...
Citera
2012-06-20, 21:51
Medlem
Mrtn31s avatar
Hungrig? Stark som en varg ska det ju vara!
Citera
2012-06-20, 23:00
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallePaHeden
Har de egentligen rätten att kräva detta? Och kompenserar de då pengarna som McDonalds lagt ner på reklamen? Det är ju inte McDonalds fel att Kolmården brister i sina rutiner med vargarna. Ska McDonalds få betala för deras misstag?
Åh nej, stackars Bosse 53 som tog bilen tre minuter från jobbet och hamrade upp en skylt för flera år sen. Nu måste han säkert hamra dit en ny med ett nytt budskap. Tycker man ska kompensera med 134kr och 50öre från kolmårdens håll så inte mickey Ds går i konkan.
Citera
2012-06-20, 23:13
Medlem
sluggerbanans avatar
Leva livet fritt och glatt, man vill inte sitta still.
En plats som alltid är ljus och varm och bara finnas till.
Träffa dom man tycker om, och göra vad man vill.

Livet har sina goda stunder

du dududu duu dudu daa
Citera
2012-06-20, 23:16
Medlem
Cilangs avatar
Förstår att reklamen får kritik då folk är så känsliga nuförtiden. Kan inte förneka att det låter lite rått dock, med tanke på omständigheterna
Citera
2012-06-20, 23:27
Bannlyst
Lägg upp bild på skylten innan den försvinner
Någon som är i trakten kan annars plocka hem den
Citera
2012-06-21, 00:06
Medlem
sness avatar
Ett flertal nära släktingar till mig har dött i cancer. Jag kräver att cancerfonden slutar göra TV-reklam!

Mitt marsvin blev överkörd av en Ford Focus. Jag fattar inte hur Ford kan fortsätta göra reklam för den bilen trots min traumatiska upplevelse.
Citera
2012-06-21, 03:02
Medlem
Att någon reagerat över huvud taget är ganska anmärkningsvärt.. Snudd på besvärande.

Alla måste ju ha förstånd nog att inse att det inte finns någon som helst koppling mellan skylten och incidenten, detta är alla överens om. Samtidigt måste alla förstå, att alla andra förstår, att det inte finns någonting som kan upplevas som stötande för någon. Och ifall alla förstår att de inte finns något sötande, och samtidigt förstår att alla andra förstår samma sak... Så är det tämligen urspårat att man ändå ska åtgärda problemet ( ) som inte är ett problem, och som man vet inte är ett problem för någon annan.

Man kan inte hålla på så här... jag skiter fullständigt i skylten, men agerandet är VANSINNE FÖR HELVETE!!!!
Citera
2012-06-21, 05:23
Medlem
enlevandemans avatar
Källa på att skylten var uppsatt före olyckan? Är skeptisk och antar de flesta är det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in