Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-06-18, 00:40
  #1
Medlem
rednuws avatar
Som rubriken lyder så har jag knaprat i mig några spanska tramadol (gul,gröna kapslar)
Och undrar hur ni tror jag kommer imorgon då jag ska på möte imorgonbitti med rektorn halv 9...
Tänkte röka lite spice efter det om jag får ont i huvudet, men undrar hur ni tror jag kommer må när jag sitter på möte om 8 timmar.

Edit: ganska van knaprare men länge sedan jag drog i mig så här många när jag ska upp tidigt dagen efter...
Citera
2012-06-18, 00:42
  #2
Medlem
CristDaFists avatar
Om du är van så borde du väl ändå veta själv eller? du kommer vara påverkad halv 9 sen också men man är ju helt normal på tramadol. Lite tröttare möjligtvis kanske du blir men men.
Citera
2012-06-18, 00:46
  #3
Medlem
tramadol har väl ganska kort halveringstid har jag för mig så jag tror inte det kommer vara någon fara sålänge du inte sitter och suger i dig en panna kaffe och kedjeröker under mötet.
Citera
2012-06-18, 00:50
  #4
Medlem
rednuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Om du är van så borde du väl ändå veta själv eller? du kommer vara påverkad halv 9 sen också men man är ju helt normal på tramadol. Lite tröttare möjligtvis kanske du blir men men.

Min dosering brukar ligga på runt 10 stycken på en dag när jag kör. Älskar att knata runt aldeles mjuk i skolans stökiga koridorer!
Men drar sällan i mig 10 under kort tid på kvällen om jag vet att jag kommer sova lite..
Citera
2012-06-18, 00:54
  #5
Medlem
rednuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkning
tramadol har väl ganska kort halveringstid har jag för mig så jag tror inte det kommer vara någon fara sålänge du inte sitter och suger i dig en panna kaffe och kedjeröker under mötet.

Drickar alltid två koppar kaffe och 1-3 cigg innan skolan men det är väll chill så länge jag käkar frukost innan? Inte rädd för att det ska "merkas" men palar inte sitta med huvudvärk och leverknip.. Fått ont i levern när jag drog i mig 8 citodon, 3oxynorm och en liter vin på en kväll.. Låg och kallsvettades och hade kukont i levern i 3 timmar innan jag somnade. En trevlig natt!
Citera
2012-06-18, 01:13
  #6
Medlem
rednuws avatar
Drog nyss i mig tre till, får fan aldrig nog av det när jag väl har börjat!<3
Citera
2012-06-18, 01:23
  #7
Medlem
longtimefromheres avatar
You´re gonna die, dude!
Citera
2012-06-18, 01:35
  #8
Medlem
rednuws avatar
Än så länge så har jag inte ont i levern och svettas inte så jag tror jag klarar mig
Käkar inte så ofta heller i snitt kanske 5 gånger om året.. Men då käkar jag rejält
Har du provat tramdol eller liknande?
Tar min två sista nu
Citera
2012-06-18, 01:59
  #9
Medlem
10st gulgröna? Har för mig att det är 50mg.. Då är du ingen van knapprare om du kickar på det eller?

Men du kommer iaf må bra, kanske lite för social, men det kanske bara är bra. Jag hade skippat spic'et
Citera
2012-06-18, 02:07
  #10
Medlem
rednuws avatar
Har dragit i mig fem stycken till nu så 15 stycken på en kväll.
Jag är inte så jätte stor heller 18 år 174 lång och 80 kilo muskler och fett.
Citera
2012-06-18, 02:11
  #11
Medlem
rednuws avatar
Jag "kickar" inte vad det än betyder i detta sammanhang..
Men jag har det jävligt mysigt och har djupare tankar och lär känna mig själv bättre och bättre för varje gång jag knaprar. Vilket faschinerar mig!

Ursäkta för eventuella stavfel
Citera
2012-06-18, 02:16
  #12
Medlem
200kgs avatar
Ett tips till dig!
En hypotetisk situation som kommer eventuellt att ge dig några tips här.
Du har 1000mg tramadol hemma, säger vi. Du tar helt utan tolerans 250mg och efter 2 timmar är du ute i dimman i säkert 8-10h.
Ifall du istället hade tagit 1000mg, alltså ett helt gram utan tolerans alls hade du fått precis samma effekt förutom att du hade ökat risken för att få farliga krampanfall.
Man blir alltså inte direkt mer hög. Ta den dos som du precis behöver och gefan i att trycka i dig mer, sedan kan du köra i dig en eller två alvedon och lite grapejuice. Drick grapen innan helst dock.

Edit:
Få inte för mycket av det goda heller, använd det inte dagligen osv. Sätt upp ett strikt schema typ, jag körde dagligen i flera dagar vilket resulterade i toleransökning och att jag inte uppskattade ruset lika mycket alls. Ruset är 1000 gånger skönare ifall du tar det liksom 2-3 gånger i månaden.
__________________
Senast redigerad av 200kg 2012-06-18 kl. 02:18.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback