Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-17, 23:43
  #1
Medlem
Tjena!

Är på jakt efter Övergivna, nedlagda eller läskiga ställen i
Östergötland (Industri, hus, gruva, slott, etc).

Om nån själv har vart nånstans, hört eller vet nått.
Släng gärna upp lite tips här! Kan vara vad som helst.
Nått som skapar lite äventyr!

Tack på förhand!
Citera
2012-06-18, 01:57
  #2
Medlem
Har en tjejkompis som är ifrån Gotland, och hon har berättat helt sjuka grejer.
Och jag är värdelös på geografin på ön. Men jag kan tänka mig att någonstans i närheten av Slite, så ska det finnas ett gammalt nerlagt sjukhus, långt ut åt helvete mitt ute i ingenstans. Kan dock inte bekräfta detta till 100% då jag ej har varit där själv.
Citera
2012-06-18, 08:50
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyxz
Har en tjejkompis som är ifrån Gotland, och hon har berättat helt sjuka grejer.
Och jag är värdelös på geografin på ön. Men jag kan tänka mig att någonstans i närheten av Slite, så ska det finnas ett gammalt nerlagt sjukhus, långt ut åt helvete mitt ute i ingenstans. Kan dock inte bekräfta detta till 100% då jag ej har varit där själv.

Känns som att du är värdelös på geografi rent allmänt. Östergötland är inte i närheten av Gotland.
Citera
2012-06-18, 11:40
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
Känns som att du är värdelös på geografi rent allmänt. Östergötland är inte i närheten av Gotland.

Vart fick du Östergötland ifrån om jag får fråga?

edit: Nu är det jag som skriver i nattmössan. Glömde bort vilken tråd jag satt och läste. Flyxz kanske gjorde detsamma
__________________
Senast redigerad av Jubar 2012-06-18 kl. 11:47.
Citera
2012-06-18, 16:59
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
Känns som att du är värdelös på geografi rent allmänt. Östergötland är inte i närheten av Gotland.
Hahaha, vilken jävla tabbe.
Ska sanningen komma fram, så var jag inte allt för nykter när jag skrev i denna tråd. Ber om ursäkt för mitt misstag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback