Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-06-19, 14:05
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neonbodystyle
man söker hjälp. åk in akut om det är så illa?

tycker aldrig att det är akut nog. vill inte heller bli inlagd. har tid på psyk imorgon, får se vad de säger.
Citera
2012-06-19, 15:05
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoConny
Conny knaprar ibland stilnoct på dagen när han vill ha lite mysigt och känna sig avslappnad.

/Conny

Citera
2012-06-19, 23:23
  #15
Medlem
christerys avatar
Åkte in akut nu igår. världens hjärtklappning och 140 i puls, dom gav mig stesolid att sova på och kollade med en arbetsekg så att det inte var nåt med hjärtat. Nu har jag kommit hem ochpulsen är uppe igen. Men nu skiter jag i det, dör jag så dör jag. Det är nog bara panik eller ångest.

Hoppas jag får sova inatt, 4 timmar igår natt.
Citera
2012-06-20, 13:41
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Åkte in akut nu igår. världens hjärtklappning och 140 i puls, dom gav mig stesolid att sova på och kollade med en arbetsekg så att det inte var nåt med hjärtat. Nu har jag kommit hem ochpulsen är uppe igen. Men nu skiter jag i det, dör jag så dör jag. Det är nog bara panik eller ångest.

Hoppas jag får sova inatt, 4 timmar igår natt.

hoppas stesoliden hjälpte. jag var på psyk idag och fick förslag om inläggning och hembesök och allt möjligt men tackade nej till allt. ska dit på måndag igen.
Citera
2012-06-20, 14:02
  #17
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klmnopq
hoppas stesoliden hjälpte. jag var på psyk idag och fick förslag om inläggning och hembesök och allt möjligt men tackade nej till allt. ska dit på måndag igen.

Lyckades inte få ut stess igår (fanns inte på apoteket), sov nån timme på fm idag. Ehh, eller jag tror jag sov i alla fall. Ska å hämta stessen nu. Fan nu är jag dagvill åxå.

Månne varför jag får hjärtklappningar... månne vad panikångest skulle vara eller utlösas av bara sådär. Slagit av alla telefoner och annat skit som strålar och piper, men tror inte det borde vara nåt sånt.
Citera
2012-06-20, 14:04
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Lyckades inte få ut stess igår (fanns inte på apoteket), sov nån timme på fm idag. Ehh, eller jag tror jag sov i alla fall. Ska å hämta stessen nu. Fan nu är jag dagvill åxå.

Månne varför jag får hjärtklappningar... månne vad panikångest skulle vara eller utlösas av bara sådär. Slagit av alla telefoner och annat skit som strålar och piper, men tror inte det borde vara nåt sånt.

stesolid brukar funka bra mot ångest. jag får också hjärtklappning.
Citera
2012-06-20, 14:33
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Lyckades inte få ut stess igår (fanns inte på apoteket), sov nån timme på fm idag. Ehh, eller jag tror jag sov i alla fall. Ska å hämta stessen nu. Fan nu är jag dagvill åxå.

Månne varför jag får hjärtklappningar... månne vad panikångest skulle vara eller utlösas av bara sådär. Slagit av alla telefoner och annat skit som strålar och piper, men tror inte det borde vara nåt sånt.

Prova med inderal mot hjärtklappning, det är en betablockerare och sänker pulsen, normalt tas den mot högt blodtryck, men kan även tas mot hjärtklappning.
Citera
2012-06-20, 17:41
  #20
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stenbergsmannen
Prova med inderal mot hjärtklappning, det är en betablockerare och sänker pulsen, normalt tas den mot högt blodtryck, men kan även tas mot hjärtklappning.

Hämtade burken idag, har enalapril mot blodtrycket. Funakr stessen så hoppas jag att jag kan sova bättre och längre på den åxå, 2 flugor i samma smäll.

Annars kanske byta enelaprilen mot inderal. Får prata med schamanen, men til just ut 100 nealapril coh är ju inte gjord av pengar.
Citera
2012-06-21, 04:07
  #21
Medlem
Inderal hjälper endast mot hjärtklappning, om du har ångest så försvinner den inte tyvärr , tar själv inderal men känner nästan ingenting av den förutom att jag inte får hjärtklappning vid panikångest.( det är i och för den det ska hjälpa till) Det enda jag känner är att jag inte kan springa, pulsen kommer inte upp i varv helt enkelt. Har faktist funderat på hur kroppen reagerar om man tar en enormt stor dos inderal, stannar hjärtat eller blir man bara extremt trött.( kommer inte prova det själv)
Citera
2012-07-11, 03:08
  #22
Medlem
Tuffluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neonbodystyle
man söker hjälp. åk in akut om det är så illa?
Och hur stärker det ens politiska ställning? Jag ser människor som små länder, men inbyggda presidenter, utrikesminstrar, arbetmarknasminister, sjukvårds..ja..
Och en diplomatkår.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback