Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2013-03-14, 23:32
  #37
Medlem
Skämtar du eller? Har du verkligen läst tidigare inlägg här och på hemsidan? Varenda häst beskrivs i informationen som kulltoppar och blivande stjärnor! Bästa hästen av samtliga förra året gick tydligen 200 000 back! Du förstår väl att alla delägare som trodde på den informationen troligen inte håller med dig! Jag vet och känner själv många tränare som bor grannar med mig att en häst kostar på kriterie och elitloppsauktionerna 70 000 i snitt. Inte 700 000! Eller du kanske tycker att det är helt ok? Köper du bensin för 150 kronor litern också och betalar sen mackägaren 2000 i månaden för att han var så snäll och sålde bensinen till dig?
Citera
2013-03-15, 06:34
  #38
Medlem
Roffegfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angarnarn
Skämtar du eller? Har du verkligen läst tidigare inlägg här och på hemsidan? Varenda häst beskrivs i informationen som kulltoppar och blivande stjärnor! Bästa hästen av samtliga förra året gick tydligen 200 000 back! Du förstår väl att alla delägare som trodde på den informationen troligen inte håller med dig! Jag vet och känner själv många tränare som bor grannar med mig att en häst kostar på kriterie och elitloppsauktionerna 70 000 i snitt. Inte 700 000! Eller du kanske tycker att det är helt ok? Köper du bensin för 150 kronor litern också och betalar sen mackägaren 2000 i månaden för att han var så snäll och sålde bensinen till dig?
? Nu pratade jag om infon om hur hästen sköter träningen osv,och tyckte att Preludio AS imponerade så smått.
Sen va folk har bet för hästarna har jag inte satt mej in i . Men du verkar inte intresserad av att föra en vettig disk......
Ps Tankar diesel, finns det nån som ff åker bensinbil. Ds
Citera
2013-05-11, 02:35
  #39
Medlem
Jag var med på Stallkenny nästan från starten och varit delägare på flertalet hästar.

Skulle ALDRIG rekommendera någon att köpa sig in på en andelshäst där, kände inte till större delen av sakerna som skrivits här. Men det jag vet är tillräckligt för att säga att Kenny är en riktig gris och det finns 2 sidor på hans mynt.
Citera
2014-01-03, 10:48
  #40
Medlem
hänt något mer under solen med kennys andelshästar?
Citera
2014-01-06, 15:31
  #41
Medlem
Roffegfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wurthwating4
hänt något mer under solen med kennys andelshästar?
Någon som vet vad Mik*el Almbl*d ( *=a)på Stockholm Farm är för figur?
Håller inne med vinstpengar och hotar delägare som vägrar betala in mer pengar i bolaget
Citera
2014-05-19, 19:07
  #42
Medlem
Hur står det till här nu för tiden då?
Citera
2014-05-21, 22:39
  #43
Medlem
Roffegfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detsvartafaret1111
Hur står det till här nu för tiden då?
Jo det verkar flyta på bra för Kenny´s hästar, dom har väl varit med och tagit för sig i årgångsloppen.
Själv pyntade man in en massa stålar i Stockholm Farm som är bortblåst liksom ca 200tusen kr i insprungna pengar som ej betalats ut .
Ingen som Känner till svinet MA?
Citera
2015-08-13, 15:04
  #44
Medlem
Det verkar att gå sjukt bra för hästarna nu iallafall, någon ny andelsägare som har info?
Funderar på att köpa in mig men är lite orolig.
Citera
2017-05-23, 20:25
  #45
Medlem
Jag har delägt häst tidigare i Easy KB. De tog 1000 kronor i månaden för administrationen. För något år sen var jag intresserad av att bli hästägare hos just Björn Goop igen och såg att han sålde en andelshäst. DEn administrationen skulle kosta 20000 om året. Igår googlade jag andelshäst hos Björn Goop och hittade en ettåring efter Bold Eagle som såldes av Björn Goop och Kenny. Den kostar över en miljon kronor!! Ett ettårigt sto!!! Men det värsta var månadsavgiften över 19000 varje månad!! Jag mailade Kenny och frågade hur månadsavgiften kan bli så hög. Då visade det sig att han kommer ta nästan 4000 i administration. Varje månad!! Fy fan. Stackars människor som går på detta.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback