Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-06-17, 15:30
  #1
Medlem
Lubrixs avatar
Vad fan har hänt med folk egentligen? alla är så jävla otrevliga och sura hela jävla tiden!! folk vill inte ens prata på skype... fattar inte varför man ska vara in loggad om man inte orkar prata med nån...
Folk vill bara sitta i sin egna lilla värd, precis som att dom är rädd för folk!! Direkt man skriver till någon så är dom alltid så kortfattad.. dom orkar knapps skriva en helmenig, dom gör bara förkortningar.

Borde man inte bli glad om det är nån som skriver något till en? förstår inte varför man måste vara en sur jävel??? själv hoppas jag att alla otrevliga horor kommer att brinna i helvetet!! blir så trött att man alltid får otrevliga svara när man skriver till någon!!

Varför ha folk ens msn, facebook, skype om man inte ens orkar att prata med nån??

Ne, det måste fan bli en förändring på det här!!! nästa gång nån skriver något snällt till er så kan ni väl vara lite mera tacksamma istället för att vara otrevliga!! en vacker dag så är det kanske ingen som skriver till er!
__________________
Senast redigerad av Lubrix 2012-06-17 kl. 15:33.
Citera
2012-06-17, 15:34
  #2
Medlem
Nymfhanes avatar
Tror du måste säga om du är kille eller tjej, då det är 100% relevant i detta fallet.
Citera
2012-06-17, 15:35
  #3
Medlem
Lubrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nymfhane
Tror du måste säga om du är kille eller tjej, då det är 100% relevant i detta fallet.
Jag behöver inte säga vad jag är!! spelar väl för fan ingen roll om jag är kille eller tjej?
Citera
2012-06-17, 15:35
  #4
Avstängd
OnlyJokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Vad fan har hänt med folk egentligen? alla är så jävla otrevliga och sura hela jävla tiden!! folk vill inte ens prata på skype... fattar inte varför man ska vara in loggad om man inte orkar prata med nån...
Folk vill bara sitta i sin egna lilla värd, precis som att dom är rädd för folk!! Direkt man skriver till någon så är dom alltid så kortfattad.. dom orkar knapps skriva en helmenig, dom gör bara förkortningar.

Borde man inte bli glad om det är nån som skriver något till en? förstår inte varför man måste vara en sur jävel??? själv hoppas jag att alla otrevliga horor kommer att brinna i helvetet!! blir så trött att man alltid får otrevliga svara när man skriver till någon!!

Varför ha folk ens msn, facebook, skype om man inte ens orkar att prata med nån??

Ne, det måste fan bli en förändring på det här!!! nästa gång nån skriver något snällt till er så kan ni väl vara lite mera tacksamma istället för att vara otrevliga!! en vacker dag så är det kanske ingen som skriver till er!


är de så mot dig kan du va likadant tillbak eller varför inte bara ignorera såna typer och försöka hitta andra att snacka med?. Sedan handlar det också om en själv och det man skriver till andra.
Citera
2012-06-17, 15:38
  #5
Medlem
Nymfhanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Jag behöver inte säga vad jag är!! spelar väl för fan ingen roll om jag är kille eller tjej?

Självklart gör det det.
Tar det i pm.
Citera
2012-06-17, 15:38
  #6
Medlem
Otems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Vad fan har hänt med folk egentligen? alla är så jävla otrevliga och sura hela jävla tiden!! folk vill inte ens prata på skype... fattar inte varför man ska vara in loggad om man inte orkar prata med nån...
Folk vill bara sitta i sin egna lilla värd, precis som att dom är rädd för folk!! Direkt man skriver till någon så är dom alltid så kortfattad.. dom orkar knapps skriva en helmenig, dom gör bara förkortningar.

Borde man inte bli glad om det är nån som skriver något till en? förstår inte varför man måste vara en sur jävel??? själv hoppas jag att alla otrevliga horor kommer att brinna i helvetet!! blir så trött att man alltid får otrevliga svara när man skriver till någon!!

Varför ha folk ens msn, facebook, skype om man inte ens orkar att prata med nån??

Ne, det måste fan bli en förändring på det här!!! nästa gång nån skriver något snällt till er så kan ni väl vara lite mera tacksamma istället för att vara otrevliga!! en vacker dag så är det kanske ingen som skriver till er!

Ignorera dom ett tag framöver och se hur dom reagerar=) Va en lonleywolf;D
Citera
2012-06-17, 15:40
  #7
Medlem
RazorTongues avatar
Med din attityd så är det inte underligt att ingen vill ha med dig att göra.
Citera
2012-06-17, 15:40
  #8
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Varför ha folk ens msn, facebook, skype om man inte ens orkar att prata med nån??
Bara för att folk har lagt till dig på sin lista, betyder inte att de vill prata med just dig varje gång de är inloggade. Kanske de är upptagna i ett annat chat och därför inte har tid att svara mer än korta svar?
Men om detta är något som händer dig med alla du skriver till på alla dessa olika medier så kanske du ska fråga dig själv varför alla nobbar dig...
Citera
2012-06-17, 15:42
  #9
Medlem
Lubrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyJoker
är de så mot dig kan du va likadant tillbak eller varför inte bara ignorera såna typer och försöka hitta andra att snacka med?. Sedan handlar det också om en själv och det man skriver till andra.
Jag är alltid jätte gullig mot folk och säger jätte gulliga saker till dom osv.. Om folk ringer till mig så svara jag direkt, men ska jag ringa till nån så lägger alla på och säger att dom inte kan prata just nu...
Men ska dom själv prata så ska man fan svara på en gång. blir så jävla ledsen att folk ska vara så här

Varför kan inte folk bara vara trevliga!!?
Citera
2012-06-17, 15:44
  #10
Medlem
K.R.I.T.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame[B
]Bara för att folk har lagt till dig på sin lista, betyder inte att de vill prata med just dig varje gång de är inloggade.[/b] Kanske de är upptagna i ett annat chat och därför inte har tid att svara mer än korta svar?
Men om detta är något som händer dig med alla du skriver till på alla dessa olika medier så kanske du ska fråga dig själv varför alla nobbar dig...
Detta stämmer väldigt mycket. Har accepterat vissa klasskamrater bara för att vara snäll, men har raderat dem när skolan har slutat.
Citera
2012-06-17, 15:44
  #11
Medlem
Lubrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Bara för att folk har lagt till dig på sin lista, betyder inte att de vill prata med just dig varje gång de är inloggade. Kanske de är upptagna i ett annat chat och därför inte har tid att svara mer än korta svar?
Men om detta är något som händer dig med alla du skriver till på alla dessa olika medier så kanske du ska fråga dig själv varför alla nobbar dig...
Dom kan ju svara ibland.. men det är typ bara jag som prata

En person som jag prata med säger fan inget, frågar jag va den gör så säger den bara (Inget) den frågar inte själv vad man gör varför fan är det så?? jag är ju jätte snäll med dom och säger snälla saker.. men man får bara massa skit tillbaka!!!
Citera
2012-06-17, 15:45
  #12
Avstängd
OnlyJokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Jag är alltid jätte gullig mot folk och säger jätte gulliga saker till dom osv.. Om folk ringer till mig så svara jag direkt, men ska jag ringa till nån så lägger alla på och säger att dom inte kan prata just nu...
Men ska dom själv prata så ska man fan svara på en gång. blir så jävla ledsen att folk ska vara så här

Varför kan inte folk bara vara trevliga!!?



ok byt umgänge
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback