Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-17, 13:58
  #1
Medlem
VikingaGermannens avatar
Åkte fyra timmar för att träffa denna kvinna som jag haft en nära kontakt med i flera månader.
Jag bor i mellan Sverige och hon i södra Norrland.
Vi har haft intim kontakt med tele och sms-sex....
Har samma intressen och gillade varandra liksom.

Vi bestämde för att träffas på hotell i hennes stad och ha lite kul.

Och kul hade vi faktiskt
Vi pratade och kysstes och smekte varandra men där tog det stop. Hon ville vänta liksom.
På vad?! " Jag har vart i ett längre förhållande och vill gärna lära känna dig bättre innan"
Under hela tiden vi kysstes led jag av blåa bollar och hon vägrade gå ner för en BJ

Jag började tvivla på mig själv i efterhand. Gillar hon inte min kropp? Kanske tycker hon att min kuk är liten.... Eller så gillade hon inte min personlighet.

Detta är första dejten liksom... Gillar henne men vill inte vara hennes jävla leksak vafan!
Citera
2012-06-17, 14:09
  #2
Medlem
PokeMes avatar
Hon kanske verkligen vill vänta?

Hon kanske verkligen gillar dig efter all eran sms historik?
Citera
2012-06-17, 14:20
  #3
Medlem
15minFames avatar
Du är förvånad att en tjej inte vill ha sex på första dejten? Om du söker ONS så ragga på tjejer som bor närmare då.
Citera
2012-06-17, 14:20
  #4
Medlem
xposures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VikingaGermannen
Detta är första dejten liksom... Gillar henne men vill inte vara hennes jävla leksak vafan!

Det är väl precis det du inte är om hon vill ta det försiktigt?
Citera
2012-06-17, 15:00
  #5
Medlem
Tror att hon vill något mer med dig om hon inte vill ligga med kyssas första gången. Ett klart tecken på intresse, så håll ditt uppe också så går det vägen.

Lycka till!
Citera
2012-06-17, 15:12
  #6
Medlem
softa, en del brudar behöver mera tid bara.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback