Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-17, 12:57
  #1
Avstängd
hrvatis avatar
Jag satt och kollade på badoo och happypancake för att se om jag kunde hitta en kvinna, främst för kärlek men också sex om det var någon tjej som var villig till kk-relation, typ någon student som inte hade tid att involvera sig i känslor men ville ha sig en snabbis lite då och då.

Det var väldigt svårt eftersom jag har mörkt hår och därmed kan förväxlas med en alban eller liknande fast att jag är född och uppvuxen här så passar inte badoo mig eftersom där går man enbart efter utseende och så klickar man ja/nej på en person och presentationen är inte av någon stor vikt. Därför är det svårt för jag dras till svenska tjejer ENBART. Och vill inte ha utländska men tendensen blir att man inte hittar den typ av tjej man vill ha där.

Själv har jag lite pervers sexualitet, dvs jag gillar att spanka tjejen och lite sånt, inget för dramatiskt utan jag är lite mer dominant i sängen än majoriteten dock inte något överdrivet. Så hittade jag en sida som kallas darkside.se och såg att där fanns gott om svenska tjejer och nästan ingen utländsk. Och att de flesta där tänder på mental och fysisk dominans vilket passar mig.

Men har ännu inte fått napp eftersom de flesta tjejer redan har en "master" vad de nu menar med det vet jag inte men antar att de har en man som sätter på dem redan så det är ingen vits att försöka för man vill ju ha en tjej för sig själv.

Men vad har ni andra för erfarenheter av det stället och var kan man annars hitta enbart svenska tjejer och slippa klicka sig förbi en massa polacker och negrer som på badoo?
Citera
2012-06-17, 12:59
  #2
Medlem
sommarlovs avatar
Be en kompis photoshoppa ditt hår!
Citera
2012-06-17, 13:04
  #3
Medlem
15minFames avatar
Känner inte till badoo men du kan väl skriva i din fakta och presentation att du är svensk. Till skillnad från killar så läser tjejer profilen
Citera
2012-06-17, 13:08
  #4
Avstängd
hrvatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Känner inte till badoo men du kan väl skriva i din fakta och presentation att du är svensk. Till skillnad från killar så läser tjejer profilen

Jag skulle kunna försvenska mig själv men jag vill helst inte lura tjejer liksom om man utger sig för att vara svensk så blir tjejen besviken förr eller senare och det är inte vad jag är ute efter.

Men jag har ännu inte fått napp på darkside, verkar vara en sida som mer rent teoretiskt har svenska, passiva tjejer och är rätt invandrarfritt men att dessa enbart tänder på att bli dominerade av en svensk aktiv man och att sydeuropeisk dominans inte är lite "hett" för de små krypen där borta, men som sagt jag vet inte eftersom jag är ganska ny där så tänkte höra med er andra om erfarenheter någon kanske är medlem där och kan berätta om min teori att tjejerna där enbart vill ha svenska eller vad?

För det är iaf min teori eftersom där används många ord i presentationerna som man mellan raderna kan utläsa att det är svenska män enbart som eftersökes av tjejerna trots att det dom söker stämmer in mer på utländska överlag men att man kanske enbart är öppna för det svenska, vilket iofs jag själv är oxå
Citera
2012-06-17, 13:18
  #5
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrvati
Jag skulle kunna försvenska mig själv men jag vill helst inte lura tjejer liksom om man utger sig för att vara svensk så blir tjejen besviken förr eller senare och det är inte vad jag är ute efter.
Ah då missförstod jag. Jag trodde du var svensk men mörkhårig och såg utländsk ut på bild eller nåt.
Du har helt rätt i att vara ärlig från början för att inte skapa problem om du skulle träffa något
Citera
2012-06-17, 13:28
  #6
Avstängd
hrvatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Ah då missförstod jag. Jag trodde du var svensk men mörkhårig och såg utländsk ut på bild eller nåt.
Du har helt rätt i att vara ärlig från början för att inte skapa problem om du skulle träffa något

Exakt, men det är svårt för en sån sida har nån form av etiska koder eller liknande om hur man går till väga som går över mitt huvud.

Annars nice med en sida där tjejer vågar vara ärliga med att dom vill bli smiskade o så, mera sånt, gärna där någon med utländska rötter också kan få smiska sig
Citera
2012-07-09, 12:57
  #7
Medlem
Bullgummas avatar
Jag skulle nog inte se darkside som en dejtingsite i första hand utan en samlingsplats för folk med lite "annorlunda" syn på sexlivet. Naturligtvis kan man finna en partner där men det är inte det främsta målet med sidan så som med typiska dejtingsiter som match.com eller happy pancake
Citera
2012-07-09, 16:43
  #8
Medlem
Lukos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Känner inte till badoo men du kan väl skriva i din fakta och presentation att du är svensk. Till skillnad från killar så läser tjejer profilen

Du kanske gör det, men att säga att alla gör det är BULLSHIT!
Citera
2012-07-09, 22:34
  #9
Medlem
Megafailures avatar
DS är för oss som gillar att strypa tjejer i sängen medans vi viskar störande ord i deras öron. Tror inte så många är ute efter förhållande där. Men alla platser där man möter folk är bra.

Skriv Svensk i din profil. Räcker. Ha en bra bild. Ser du ut som skit så har du lik mycket internetpoäng som et avlopp tvärr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback