12 369 besökare online
858 482 medlemmar • 45 880 503 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Politik > Integration och invandring
Svara på ämne
Ämnesverktyg
mikael2
Avstängd
Finns det muslimska tjejer som är ihop med icke muslimska killar?
Hur går det i så fall?

kokadsvampis
Medlem
kokadsvampiss avatar
Mitt ex var muslim och det var inga större problem i det förutom att han var nykterist :/

Inte riktigt exakt det du frågade efter men

Citera mig om du vill ha ett svar.

kokademakaroner
Medlem
kokademakaroners avatar
Märker ofta att muslimska killar stöter mer på svenska tjejer än på utländska

CrilleCroc
Avstängd
CrilleCrocs avatar
jag varit tillsammans med en iranska utan att vara muslim och det gick helt utmärkt att knulla med henne =)

Torshammar
Medlem
Torshammars avatar
tja det finns kanske enstaka fall men de brukar dödas av sina muslimska släckt så de försvinner snabbt.

mikael2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammar
tja det finns kanske enstaka fall men de brukar dödas av sina muslimska släckt så de försvinner snabbt.

Två förälskade kan ju gå i döden för varandra.
Varje hedersmord missgynnar muslimerna samt gynnar SD.

lilolala
Medlem
Japp jag kommer från ett muslimskt land och har varit tillsammans med en ickemuslim (svensk) i 5 år. Men vi är inte tillsammans längre..

Det är inte lika vanligt dock..

hrvati
Avstängd
hrvatis avatar
Den enda jag kan komma på är Robin Van Persia, iofs inte svensk men han blev muslim för att hans flickvän var det.

Annars så är det ju muslimska män som är på svenska tjejer tyvärr en av de största anledningarna till varför svenskarna fått nog, för att dom ger inte tjejer tillbaka direkt men tar allt dom kan komma åt så det blir en felfördelning

ascheberg
Medlem
En arbetskamrat fick konvertera till islam innan han gifte sig.

Naning
Medlem
Nanings avatar
En kompis till mig har en muslimsk flickvän. Är inget konstigt med det.

Thomasons
Avstängd
Thomasonss avatar
Allt beror på kvinnans släkt, är de radikala så är det en omöjlighet. De absolut flesta skulle aldrig skämma ut sin familj på det sättet. Döttrar får inte välja själva vem de ska gifta sig med. Muslimer som kommer från länder som tex Kazakstan är oftast inte så radikala så de kanske skulle kunna få ha en svensk pojkvän. Får vara lite realistisk, är det nån som nånsin sett en svensk kille gå hand i hand med en slöja på stan? Då har han i så fall konverterat.

Tjejer som slipper slöjan brukar åtminstonde få tala med främmande män och det brukar underlätta om man skall dejta.

solindo
Medlem
solindos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naning
En kompis till mig har en muslimsk flickvän. Är inget konstigt med det.

Det är faktiskt konstigt om han är icke muslim.
Speciellt om hon gillar Koranen, speciellt svärdverserna.

Svara på ämne
Topp Dela »