Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-16, 13:27
  #2401
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Jaha det jag mena att det är en slags energi som man genom telepati förmedla med varann
Det jag undrar är vad denna "slags energi" är, går den att detektera på något vis?
Citera
2017-11-20, 19:48
  #2402
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Det jag undrar är vad denna "slags energi" är, går den att detektera på något vis?
Vad babblar du dom? prata mer tydligt så man fattar.
Citera
2017-11-20, 21:00
  #2403
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Vad babblar du dom? prata mer tydligt så man fattar.
Det är jag som undrar vilken "slags energi" som du babblar om:

Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Jaha det jag mena att det är en slags energi som man genom telepati förmedla med varann
Citera
2017-11-21, 18:45
  #2404
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Det är jag som undrar vilken "slags energi" som du babblar om:
En slags energi som sagt, vet inte namnet på den då den inte är från jorden.
Citera
2017-11-21, 19:47
  #2405
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
En slags energi som sagt, vet inte namnet på den då den inte är från jorden.
Återkom när du vet något.
Citera
2017-11-25, 00:23
  #2406
Medlem
Varför är rubriken översatt till engelska?

Hur som helst så har jag sett en del "dokumentärer" där "forskare" försöker få helt vanliga kratrar och åsryggar och annat att framstå som märkliga former som inte hade kunnat skapas av naturkrafter. Oftast ritar de till de avgörande delarna, eftersom de suddiga fotona i sig inte visar något annat än former och mönster som finns i naturen på Jorden också.
Citera
2018-01-13, 19:43
  #2407
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
En slags energi som sagt, vet inte namnet på den då den inte är från jorden.

Och efter hur lång tid som helst s har fortfarande denna tråd inte tagit ett enda steg framåt. Bara massa påhitt och teorier och trams men inte en enda riktig bevisad förklaring och inte ett enda bevis som överhuvudtaget styrker att hollow skulle existera alls. Är det nye lustigt att dessa trådar pågår i all oändlighet och det aldrig aldrig ever någonsin är någon som kan bevisa en enda sak? Vad tyder det på tror ni?
Citera
2018-01-17, 18:43
  #2408
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienforce
Och efter hur lång tid som helst s har fortfarande denna tråd inte tagit ett enda steg framåt. Bara massa påhitt och teorier och trams men inte en enda riktig bevisad förklaring och inte ett enda bevis som överhuvudtaget styrker att hollow skulle existera alls. Är det nye lustigt att dessa trådar pågår i all oändlighet och det aldrig aldrig ever någonsin är någon som kan bevisa en enda sak? Vad tyder det på tror ni?
Men va vill du egentligen? Sluta skriv om du inte får konkreta bevis, det har kommit massa bevis men ni skeptiker vägrar erkänna något.
Citera
2019-04-12, 10:13
  #2409
Medlem
Nazi arbetsläger bekräftat på månen

Därför att israeliterna skickade den obemannad farkost
Starka drag till v2 raketen
Citera
2019-09-28, 07:07
  #2410
Medlem
"Mysterious as the dark side of the moon!" Ja, mystiken är allvarlig, jag tror dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback