Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2012-06-17, 04:22
  #25
Medlem
ja de dumt att köra utan hjälm plus stulen!! skyldiga är deras mammor o pappor
rinkeby har blivit värre med åren. nu är det bara somalier.polisen vågar inte köra in i centrum för då blir det stenkastingar, och forfarande kommer det nya invandrare!! till rinkeby!

på 90 talet var det skönt att bo i byn men nu ushh
Citera
2012-06-17, 04:30
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Kan någon översätta detta till begriplig svenska?
Har båda äntligen avlidit eller vad menar du?


pucko jag skrev kritisk liv o död dom kämpar för sina liv dom ligger i koma
Citera
2012-06-17, 09:18
  #27
Medlem
burkiss avatar
Olyckan verkar ha skett på korsningen mellan Doktorrobertsssons väg och Erik Tegels Väg.
Citera
2012-06-17, 14:10
  #28
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Skärp er nu. Ska ni bara tjafsa om stavning och vem det är mest rätt åt så strunta hellre i att klicka på 'Skicka svar'.

OT raderat

// Mod
Citera
2012-06-20, 15:09
  #29
Medlem
Ja det har du rätt i somalierna har tagit över hela byn och dem luktar .
En heter orhan och den andra abdin . Orhan ligger i koma och vaknar inte och abdin har brutit alla ben i kroppen typ förutom ryggen det är vad jag fått höra mina tankar går till dem och deras familj. Vem bryr sig om den va stulen stackars killar dem har hela livet framför sig
Citera
2012-06-20, 16:22
  #30
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligOrt
Ja det har du rätt i somalierna har tagit över hela byn och dem luktar .
En heter orhan och den andra abdin . Orhan ligger i koma och vaknar inte och abdin har brutit alla ben i kroppen typ förutom ryggen det är vad jag fått höra mina tankar går till dem och deras familj. Vem bryr sig om den va stulen stackars killar dem har hela livet framför sig
Så det rör sig om två somalier det här då..
Citera
2012-06-21, 00:04
  #31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HemligOrt
Ja det har du rätt i somalierna har tagit över hela byn och dem luktar .
En heter orhan och den andra abdin . Orhan ligger i koma och vaknar inte och abdin har brutit alla ben i kroppen typ förutom ryggen det är vad jag fått höra mina tankar går till dem och deras familj. Vem bryr sig om den va stulen stackars killar dem har hela livet framför sig

Stackars killar!?
Stackars skattebetalare ska det vara. Synd att negrerna i dog. Nu ska jag och andra betala ännu en gång för dessa parasiter. Fy fan!
Citera
2012-06-21, 21:42
  #32
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hizze
ja de dumt att köra utan hjälm plus stulen!! skyldiga är deras mammor o pappor
rinkeby har blivit värre med åren. nu är det bara somalier.polisen vågar inte köra in i centrum för då blir det stenkastingar, och forfarande kommer det nya invandrare!! till rinkeby!

på 90 talet var det skönt att bo i byn men nu ushh
Förvisso är det så att du har rätt i avseendet att föräldrarna satt dessa förbrytare till världen, men ändå får de faktiskt svara för sina handlingar.
Citera
2012-06-22, 16:24
  #33
Medlem
cavaliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Förvisso är det så att du har rätt i avseendet att föräldrarna satt dessa förbrytare till världen, men ändå får de faktiskt svara för sina handlingar.

... och vi får betala ...
Citera
2012-07-04, 18:35
  #34
Medlem
burkiss avatar
Något nytt ang. pojkarna?
Citera
2017-09-19, 23:41
  #35
Medlem
Era clowner jag lever//// O
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback