4 621 besökare online
858 162 medlemmar • 45 867 748 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Politik > Politik - Inrikes > Politiker
Ämnet är stängt
Ämnesverktyg
nutkjell
Medlem
nutkjells avatar
Den yttersta vänstern har tydligen uppdaterat sin garderob med en ny fräsig t-shirt. Även om jag personligen inte alls sympatiserar med SD så tycker jag att detta kan vara höjden av dålig smak och stämning. Vet inte om detta uppmärksammats men tänkte att det kanske kunde vara värt att skriva en rad eller två om.

Verket finns att skåda här: http://www.facebook.com/pages/ByeBye/162252883906557
eller http://imageupload.ca/?di=YEG5

Ska tydligen även förekomma i Stress ft. Sebbe Staxx, Malcolm B, Nimo, Promoe, Moms, Adam Tensta & Aleks - Tystas Ner http://www.youtube.com/watch?v=vYS_eS593nY

Vad tycker ni så att säga?

acerblazerlol
Medlem
acerblazerlols avatar
haha, kan inte sluta tänka på rustled jimmie's
Åtgärder som kommer tas mot tröjan: inga
åtgärder som tagits om det varit Fredrik på tröjan: Alla

latval
Medlem
Självklart kommer ingen rycka på axlarna. Det är ju i det närmaste adolf hitler det handlar om
Men som du säger hade man säkert blivit åtalad för olaga hot om man gick runt med en sån tshirt som föreställer annan valfri person

Höll för övrigt på att garva läppen av mig när jag tittade på en minut av videon, vilken jävla pajas ha ha.

Vartogjenkavagen
Avstängd
Vartogjenkavagens avatar
Ska köpa en. Hade definitivt velat misshandla Åkesson. Bara för att jag skiter i vilket.

Firewaia
Medlem
Firewaias avatar
Att balla ur över en t-shirt i samma stil som en svettig raggare skulle dra på sig känns jävligt fjuttigt. Vill vänstern tönta skiten ur sig så låt dom?

Sinclaire
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vartogjenkavagen
Ska köpa en. Hade definitivt velat misshandla Åkesson. Bara för att jag skiter i vilket.

Fan va cool du är....

Hur känns det att vara så patetisk att du tvingas säga dessa ynkliga orden ? Det blir ju bara fel när du framhäver dig dummare än den du vill kränka

Tycker detta var en oerhört låg och smaklös idé till t-shirt tryck, men vänstern har väl aldrig chockerat med något som varit speciellt genomtänkt....

Krukmakarn
Medlem
Krukmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latval
Självklart kommer ingen rycka på axlarna. Det är ju i det närmaste adolf hitler det handlar om
Men som du säger hade man säkert blivit åtalad för olaga hot om man gick runt med en sån tshirt som föreställer annan valfri person

Höll för övrigt på att garva läppen av mig när jag tittade på en minut av videon, vilken jävla pajas ha ha.

Ge mig en likhet mellan Adolf och Jimmy?

Firewaia
Medlem
Firewaias avatar
Fick jag chansen och kom undan med det skulle jag gärna nita Jimmy också. Jag är inte tuff eller kafkaläsande vänsterslyna för det.

Vartogjenkavagen
Avstängd
Vartogjenkavagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclaire
Fan va cool du är....

Hur känns det att vara så patetisk att du tvingas säga dessa ynkliga orden ? Det blir ju bara fel när du framhäver dig dummare än den du vill kränka

Tycker detta var en oerhört låg och smaklös idé till t-shirt tryck, men vänstern har väl aldrig chockerat med något som varit speciellt genomtänkt....

Nej grejen är att jag inte ville framstå som cool, har verkligen inget behov av det. Men det är liksom min första tanke när jag ser Åkesson. Om jag hade misshandlat honom så är det inte för att kränka honom utan bara att få se honom få fysiskt ont. T-shirten var mycket fin, mer sånt! Och glöm inte beställa för fan, sådana initiativ måste stöttas. Gärna med Ekerötterna på nästa T-shirt.

PhilMorris
Medlem
PhilMorriss avatar
Låten är i alla fall ganska skön.

Scubble
Medlem
Scubbles avatar
Jag skulle vilja ha en sån Anders Borg t-shirt där någon smyger upp bakom och klipper hans hästsvans.

jp89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krukmakarn
Ge mig en likhet mellan Adolf och Jimmy?

De är båda män

båda är politiska ledare

båda har svart hår

båda är i någon form religiösa

båda älskar sitt land

Men OnT orka bry sig överhuvudtaget

Ämnet är stängt
Topp Dela »