Vad nu såg att jag hade en liten sak på fingret som sticker up vårta ? hur får jag bort den kan jag klippa den med en sax tex? 1 till sak när jag var liten hade jag vårtor under tårna använde ej nåt skit mot dom nu är dom borta
KLipp bort den & häll ner ngt frätande, typ blonderingscreme. Gå förbi en frisör & fråga efter ngn rest. Jag tog bort ngr från fingrarna som tonåring med det.
Finns säkert dyra medel på apoteket som gör detsamma så är du lite rädd för biverkningar så gå till apoteket.
Klipp inte av den, den kan vara kopplad till en nerv och du kan tappa känseln i fingret. Frysa fungerar inte heller av samma orsak. Min mamma blev rekommenderad att köpa ett vårtmedel och fila bort vårtan, men den var belägen på hälen. De kan försvinna av sig själva, men det kan ta väldigt lång tid.
Jag fick ett tips som jag inte trodde på Men efter detta så vet jag till 100% att detta fungerar. Pensla på genomskinlig nagellack på vårtan och efter någon vecka så ramlar den bort.
Vad nu såg att jag hade en liten sak på fingret som sticker up vårta ? hur får jag bort den kan jag klippa den med en sax tex? 1 till sak när jag var liten hade jag vårtor under tårna använde ej nåt skit mot dom nu är dom borta
om du inte vill blöda mycket ska du inte heller klippa vårtan jag gjorde det för mindre än en månad sen fick sätta en bit av en snusettikett för att få blodet att stanna det sipprade ut lite men konstant blödde nog 25 minuter
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!