Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-16, 18:24
  #37
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse Gandhi
På 70-talet hade Tosse och hans bror ett antal företag som bl.a. sysslade med vanvettiga affärsprojekt som t.ex. husisolering och fasadrenoveringar.

Vid ett tillfälle fick ett av företagen i uppdrag att renovera en kunglig byggnad. Det hela slutade med fiasko eftersom fasadfärgen föll av byggnaden efter en kort tid.

Kungen blev förmodligen inte särskilt upprörd då skattebetalarna fick stå för kostnaderna.
Jag fick på 90-talet ett riktigt äckligt fyllo från sundbyberg utpekad som Tottes bror, är det samma bror det avser?
Citera
2012-06-16, 19:06
  #38
Medlem
Nisse Gandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag fick på 90-talet ett riktigt äckligt fyllo från sundbyberg utpekad som Tottes bror, är det samma bror det avser?


Vet ej. Broderens dryckesvanor känner jag inte till.

Bröderna Magnusons tid som direktörer inom näringslivet inträffade innan internet och FB fanns.Detta innebär att det kan vara svårt att hitta information om deras eskapader som affärsmän.

Det skrevs en del om deras affärsverksamhet i pressen på 70-talet.

Som falska finansfurstar gjorde de ingen större succé , för att uttrycka det milt.
Citera
2012-06-16, 20:54
  #39
Medlem
yellowboxfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag fick på 90-talet ett riktigt äckligt fyllo från sundbyberg utpekad som Tottes bror, är det samma bror det avser?
Nej, det tror jag inte. Han har en bror som heter Per, och han är inget fyllo i Sumpan Men det kan ju såklart finnas flera bröder.
Citera
2012-06-16, 22:19
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yellowboxfish
Nej, det tror jag inte. Han har en bror som heter Per, och han är inget fyllo i Sumpan Men det kan ju såklart finnas flera bröder.

man behöver ju inte vara alkis och bo i sumpan för att ha varit full där.
Citera
2012-06-16, 22:26
  #41
Medlem
yellowboxfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
man behöver ju inte vara alkis och bo i sumpan för att ha varit full där.
"Riktigt äckligt fyllo från Sundbyberg" tolkade jag lite som princip en känd a-lagare, boendes i Sumpan...Tolvan får väl utveckla.
Citera
2012-06-18, 12:00
  #42
Medlem
Public Enemys avatar
Men Tosse säger ju i Expressen att "Jag tycker fortvarande om honom"

Jag tror att bögen är kär på riktigt i sin toyboy.
Citera
2012-06-18, 12:30
  #43
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Men Tosse säger ju i Expressen att "Jag tycker fortvarande om honom"

Jag tror att bögen är kär på riktigt i sin toyboy.


Låter inte helt otroligt. Mycket märkligt uttalande och domen är ju ett skämt.

http://www.expressen.se/nyheter/tord...omen-sorgligt/

Också märkligt att de hela tiden fokuserar på Tord och inte Christina i media. Vad kan det bero på....
Citera
2012-06-18, 12:57
  #44
Medlem
HansErics avatar
Enligt prinsessan Christina har han "mer eller mindre gått som ett barn i huset de två senaste året", och sovit hemma hos dem när hon varit bortrest.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14995054.ab

Christina borde sparka gubben och hans toyboy bums.
Citera
2012-06-18, 13:36
  #45
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansEric
Enligt prinsessan Christina har han "mer eller mindre gått som ett barn i huset de två senaste året", och sovit hemma hos dem när hon varit bortrest.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14995054.ab

Christina borde sparka gubben och hans toyboy bums.

Grattis till första inlägget på FB och så som det kommit fram så verkar Tosse och titti ha haft en överenskommelse om vänstring åt bägge hållen så att säga.
Citera
2012-06-18, 21:37
  #46
Medlem
Tord Magnusson kanske har samma deal med prinsessan Christina som Kungen har med Silvia. "Don't ask, don't tell."
Citera
2012-06-18, 23:14
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Vilket rykte? Jag har aldrig hört det ryktet, jag umgås i samma kretsar och känner ungarna, inte någonsin har det ryktats om homosexualitet, varför ljuger du?

Du kanske inte är så inne som Du vill ge sken av.
Citera
2012-06-18, 23:23
  #48
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Låter inte helt otroligt. Mycket märkligt uttalande och domen är ju ett skämt.

http://www.expressen.se/nyheter/tord...omen-sorgligt/

Också märkligt att de hela tiden fokuserar på Tord och inte Christina i media. Vad kan det bero på....

Japp mycket märkligt!
Att Tord skulle ha sådana varma känslor för ett skäggbarn som dessutom rånat honom ,mycket skumt!
Bra i alla fall att PK stekarna får smaka på skäggbarnens tacksamhet ,kanske dom fattar nu att massimporten måste stoppas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback