Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-29, 02:05
  #601
Medlem
kaktjuvens avatar
Fint sätt att visa tacksamhet på.
Fyfan vad man blir äcklad. Att tas emot med öppna armar och så begår somaliern något sådant :/

Btw. Kan någon förklara lite mer om deras relation? När jag läste Belinda Olsssons krönika fick jag uppfattningen att den ska tas lite mer än en enkel mentor/skyddsling relation.
Citera
2012-06-29, 02:46
  #602
Medlem
Om somaliers, och andras uselhet ska lämnas från tråden, varför ändrar ni inte namnet på tråden? "skäggbarn" antyder ju att det är en vuxen som har kommit hit som vuxen, men har fått uppehållstillstånd pga att den har sagt att den är ett barn, jag har inte sett nåt tecken på det än! För övrigt så tycker jag att alla ska sluta med det uttrycket innan ni vet fakta, så ska jag sluta att kalla nån rasist innan jag vet fakta!
Citera
2012-06-29, 20:29
  #603
Medlem
Tjuvläste idag några tidningar/tidskrifter på Willys. Där stod någonstans att 19-åringen stämt träff med Tosse på Centralen för att be om ursäkt. På kvällen träffades de två igen (råkade?) vid t-baneuppgång på Östermalmstorg. Plötsligt kom Christina gående - från en middag i närheten! 19-åringen försökte då be även Christina om ursäkt, hon promenerade raskt iväg, lämnade de två andra efter sig i släptåg, ungefär så.
Citera
2012-07-31, 16:15
  #604
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Hänt Extra är ju inte direkt diskreta i sina antydningar.
Citera
2012-07-31, 16:29
  #605
Medlem
990099s avatar
Är det ingen som sitter på lite riktig info som vi kan vältra oss i Skäggbarnet måste ju ha synts till ute i Rinkeby bussen eller tuben. Misstänker att hans apanage är indraget så då får Skäggbarnet åka komunalt bekostat av oss skattebetalare. Alt så sitter han och tuggar Kat med sina landsmän ute i förorten och skryter om hur han rövade bort hovets skatter.
Citera
2012-08-31, 11:19
  #606
Medlem
Tord Magnuson är enligt mig en jävla blattebarnknullare .... fy faan att negern kom undan sedan han bestulit svenska kungahuset på milijoner ... bara för att herr Magnusson haft negern som privat knullhora ... fy satan vilken jävla torsk Tosse är .. hoppas nån sätter en kula i faanskapet..

Lika bra att man skjuter skäggisen på samma gång
två jävla spy flugor på samma gång så att säga .... fyy faan ...
__________________
Senast redigerad av Xirc 2012-08-31 kl. 11:21.
Citera
2012-08-31, 11:41
  #607
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Hänt Extra är ju inte direkt diskreta i sina antydningar.


Bra där Hänt Extra. Även gamla tanter och gubbar som får sin verklighet genom veckotidningar borde nu bli medvetna om att kungens trevliga svåger Tosse är en gammal snuskgubbe som knullar med kriminella negrer.

Kan man ens tänka sig en värre skam?
Citera
2012-08-31, 11:51
  #608
Medlem
krackelerars avatar
Jag tycker det luktar mörkläggning om det här pikanta fallet lång väg, att Tosse hyser varma känslor för somaliska ynglingar bör ju vara hyperintressant för den svenska pressen.
Här finns material för en filmklassiker, Ulf Brunnberg som sockerpappan Tosse och Eddie Murphy som den klåfingrige somaliske ynglingen.
Detta för osökt tanken till gamle V-Gurras bögerier på 50-talet som också tystades ner.
Vad är det för manfolk i den svenska kungasläkten egentligen?
Citera
2012-08-31, 14:18
  #609
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Jag tycker det luktar mörkläggning om det här pikanta fallet lång väg, att Tosse hyser varma känslor för somaliska ynglingar bör ju vara hyperintressant för den svenska pressen.
Här finns material för en filmklassiker, Ulf Brunnberg som sockerpappan Tosse och Eddie Murphy som den klåfingrige somaliske ynglingen.
Detta för osökt tanken till gamle V-Gurras bögerier på 50-talet som också tystades ner.
Vad är det för manfolk i den svenska kungasläkten egentligen?


Jo, men förtal passar sig media för och vilda spekulationer utan grunder kan bli kostsamt.
Sjukligheten har väl en gräns och den är nog nådd här kan man säga.
Rent påhitt utan varken underlag eller fakta utan som hyenor som önskar att det ligger till på det viset.
Citera
2013-02-08, 17:57
  #610
Medlem
Ivardonalds avatar
Minns ni det somaliska ”ensamkommande” barnet Abdi Abdulqadir Osman som stal kronjuvelerna från prinsessan Christina? Minns ni hur Prinsessan Christinas man, Tord Magnuson, märkligt nog godtog Osmans ursäkt, men glädjande nog gjorde inte prinsessan Christina det. Nu har vi grävt fram nya domar på denna entreprenör.

http://www.exponerat.info/ensamkomma...gen-utvisning/
Citera
2013-02-08, 18:34
  #611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivardonald
Minns ni det somaliska ”ensamkommande” barnet Abdi Abdulqadir Osman som stal kronjuvelerna från prinsessan Christina? Minns ni hur Prinsessan Christinas man, Tord Magnuson, märkligt nog godtog Osmans ursäkt, men glädjande nog gjorde inte prinsessan Christina det. Nu har vi grävt fram nya domar på denna entreprenör.

http://www.exponerat.info/ensamkomma...gen-utvisning/
Exponerat tar sig! Bra jobbat!
Hur har denna ensamkommande tjuv och våldsverkare hamnat i Alingsås då? Är det prinsessans syster Desiré som bor inte så långt därifrån som fixat boendet?
Vänersborgsvägen 57 är en stor villa som inrymmer 10 rum och 5 personer. Stormamma själv, Lilian 52, och två yngre personer med samma efternamn som hon själv (Andersson), Daniel Ismael och Cassandra. Dessutom en Mohammad och guldtjuven Abdi förstås.
Är det en MENA/negervurmande medelålders kvinna som gjort det till en affärsidé att profitera på skattebetalarna och därigenom säkra en försörjning till sig själv och sina närstående samtidigt som hon kan exponera sin godhet?

http://maps.google.se/maps?hl=sv&q=v...ed=0CAgQ_AUoAA

Citat:
Nyrenoverad 2 plans villa med jordvärme i lantlig miljö belägen endast 3 km från Alingsås centrum. Boyta 200kvm, det tillkommer yta för garage, balkong samt förråd. På övervåningen finns det 4 sovrum och gemensamt allrum med utgång till balkong samt toalett med dusch. På nedre våning finner man ett nytt, ljust och rymligt kök, stor matsal, 3 vardagsrum, wc, entré plus en grov entré. Förråd och tvättmaskin finns i källaren. Närhet till väg med busshållsplats. Vi söker en lugn och skötsam familj/hyresgäst med god ekonomi för långtids uthyrning. Husdjur efter överenskommelse. Rökning inomhus är ej tillåten. 12 000:- i kallhyra.
http://kvalster.se/Alingsas/Uthyres/...agen_57_485939
Citera
2013-02-08, 19:08
  #612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Exponerat tar sig! Bra jobbat!
Hur har denna ensamkommande tjuv och våldsverkare hamnat i Alingsås då? Är det prinsessans syster Desiré som bor inte så långt därifrån som fixat boendet?
Vänersborgsvägen 57 är en stor villa som inrymmer 10 rum och 5 personer. Stormamma själv, Lilian 52, och två yngre personer med samma efternamn som hon själv (Andersson), Daniel Ismael och Cassandra. Dessutom en Mohammad och guldtjuven Abdi förstås.
Är det en MENA/negervurmande medelålders kvinna som gjort det till en affärsidé att profitera på skattebetalarna och därigenom säkra en försörjning till sig själv och sina närstående samtidigt som hon kan exponera sin godhet?

http://maps.google.se/maps?hl=sv&q=v...ed=0CAgQ_AUoAA


http://kvalster.se/Alingsas/Uthyres/...agen_57_485939
Från slott till koja, om man ser på hur denne ung man haft det när han välkomnades in i de finaste kretsarna. Av länken framkommer att han inte endast är en juveltjuv, han dricker så mycket alkohol att han inte kommer ihåg alla han misshandlar.

Det finns mycket ilska i denne unge arga man. Han är fortfarande ett barn, under 21 år och kommer fortsatt undan fängelse. Jag hoppas jag lever alla dessa år det kommer ta innan han blir 21 år och vuxen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback