Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-20, 16:22
  #85
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gdanzigsk
Hur reagerade Tankesmedjan på Paris-attentatet?
Nu sitter de (eller inte nu, det är inte direktsänt längre) o gör sig lustiga över terrorism. Ungefär lika kul som sånt här:
(FB) Skämt om terrordådet i Manchester.
Citera
2017-09-11, 16:12
  #86
Medlem
Mulla Krekars avatar
Jag fattar inte hur det kan godkännas i public service... Dilan Apak är tillbaka, samtidigt som hon skriver för vänsterextrema tidningen ETC. Nåväl, nu börjar dagens avsnitt. Ska lyssna på festligheterna i alla fall.
Citera
2017-09-11, 16:13
  #87
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag fattar inte hur det kan godkännas i public service... Dilan Apak är tillbaka, samtidigt som hon skriver för vänsterextrema tidningen ETC. Nåväl, nu börjar dagens avsnitt. Ska lyssna på festligheterna i alla fall.
Varför lyssnar du?
Citera
2017-09-11, 16:16
  #88
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Varför lyssnar du?
Har alltid P3 på i bakgrunden. Orkar inte med reklamkanalerna med samma musik hela tiden. I.o.f. spelas det en hel del s.k. "hip-hop" i P3, men det får man stå ut med. P4 är för mycket sport o när jag slog över till P1 en gång så var den första jag hörde Göran Greider...
Citera
2017-09-29, 23:21
  #89
Medlem
Lasermopsens avatar
Johannes Finnlaugsson, en del i Tankesmedjan försöker göra sig lustig på Twitter, bara nån timme efter Magdalena Ribbings dödsbesked; -Kan man använda en dessertkniv vid obduktion?
Citera
2017-09-29, 23:35
  #90
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermopsen
Johannes Finnlaugsson, en del i Tankesmedjan försöker göra sig lustig på Twitter, bara nån timme efter Magdalena Ribbings dödsbesked; -Kan man använda en dessertkniv vid obduktion?

1. Var väl över ett år sedan Johannes var med i Tankesmedjan.

2. Triggered?
Citera
2017-11-23, 19:03
  #91
Medlem
Mulla Krekars avatar
Tankesmedjans i P3 tycker att IS värvningslåt är cool o festlig, o visst det kan man ju tycka, men att de säger de i Public Service tycker inte jag är lämpligt.
https://samnytt.se/kritik-i-sociala-...-varvningslat/

Här kan ni lyssna på partyhiten:
https://www.youtube.com/watch?v=EeVCL5Eafkc

Sen kan ni läsa hur en förre detta islamist, Mohamed Omar (Eddie Råbock) tolkar festligheterna:
https://samtiden.nu/2017/11/vi-ar-ma...-alskar-livet/
Citera
2018-04-17, 22:54
  #92
Medlem
Enkidu.s avatar
Vad händer med tankesmedjan? Ska de dra igång igen eller är det fimpat för gott? Misstänker att frispråkigheten gick lite överstyr för Sveriges Radio. Kanske fick Lindberg ett sjukligt själstillstånd av Messiahs Trump-analyser?
Citera
2018-04-18, 15:14
  #93
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Har SR alltså äntligen lagt ner Tankesmedjan för gott?
Hurra i så fall!
Vidrig vänstersmörja av talanglösa hipsters.
Citera
2018-04-18, 17:08
  #94
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Har SR alltså äntligen lagt ner Tankesmedjan för gott?
Hurra i så fall!
Vidrig vänstersmörja av talanglösa hipsters.

Nypremiär idag som podd.
Citera
2018-04-19, 15:57
  #95
Medlem
Jazzphers avatar
En gång i veckan, nytillskottet Anna Björklund (K Svenssons fru) och "geniet" Söderholm är kvar gör att iaf jag kommer lyssna. En annan ny är Christopher Garplind som jobbat på Breaking News FF.
Citera
2018-06-28, 20:10
  #96
Medlem
Lasermopsens avatar
Oj, vad opartiska public service, Tankesmedjan var idag då... Nästan hela programmet handlade om Sverigedemokraterna... Bara man lägger till ett "hihi", så kommer man undan med att det är satir! Ska tänka på det i fortsättningen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback