Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-12, 16:09
  #1
Medlem
Parkours avatar
Tjena!

Har kopplat 2 skärmar som är "stretched" på min dator.
Min fråga är.. Kan jag göra så att jag kan dra musen mellan Warcraft 3 och Spotify (Som är på andra skärmen)
utan att behöva tabba (alt + tab) ur spelat varje gång?
Citera
2012-06-12, 16:13
  #2
Medlem
Så länge du inte kör i fullscreen så ska det fungera. När jag hade 2 skärmar så lirade jag alltid med windowed eller maximized windowed om det fanns. Det funkade som det skulle
Citera
2012-06-12, 16:46
  #3
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrStaket
Så länge du inte kör i fullscreen så ska det fungera. När jag hade 2 skärmar så lirade jag alltid med windowed eller maximized windowed om det fanns. Det funkade som det skulle

Jo det tänkte jag med på, men hur förminskar man ifrån fullscreen?
Citera
2012-06-12, 20:27
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Jo det tänkte jag med på, men hur förminskar man ifrån fullscreen?

Om du menar på Warcraft III så får du skapa en genväg på skrivbordet, om du inte redan har det, högerklicka på den -> egenskaper, under fliken "Genväg" så finns det en ruta där det står "Mål:" och i den står din sökväg, efter sökvägen så ska man skriva in -windowed så för mig står det "E:\Warcraft III\Frozen Throne.exe" -windowed
Citera
2012-06-12, 20:47
  #5
Medlem
Rome2s avatar
Förbered dig på att det kommer bli grymt svårt och jobbigt att dra runt kartan med musen, i och med musen åker nu ut från kanterna. Hänger du med? Du kommer förstå snart i alla fall. x)

/Rome2
Citera
2017-02-21, 11:04
  #6
Medlem
Positivavibbarrs avatar
Någon som har samma problem med nya versionen av dota 2 ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback