Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-06-11, 11:58
  #1
Medlem
BlodigDelfins avatar
Äntligen kom eventet upp på Facebook och hemsidan blev uppdaterad

Detta år blir det av 3 november och temat är Source Of Light. Såklart ska man dit tredje året på raken och hoppas innerligt att det inte blir det sista i Köpenhamn! Om det är fallet så får man i alla fall hoppas att det blir det bästa hittills. Vilka Djs tror ni kan komma, och hur tror ni Source Of Light temat blir i jämförelse med tidigare år?

Hoppas vi ses i år igen!
http://www.sensation.com/denmark
Citera
2012-06-18, 00:01
  #2
Medlem
åhh fjärde året i rad för mig. måste börja runka!

Mr. White är väl standard vad jag vet. puss
Citera
2012-06-18, 00:10
  #3
Medlem
Kung! Kanske drar dit om jag kommer över något billigt transportmedel. SHM 24 november borde ju konkurrera lite.
Citera
2012-06-19, 13:36
  #4
Medlem
Fy fan vad gött!!! Efter förra årets succé i Köpenhamn så är det en självklarhet att åka tillbaka Jag tror (och hoppas innerligt!!) att Sander van Doorn kommer vara en del av årets danska line-up.

Personligen väljer jag Sensation framför super-mainstream SHM alla dagar i veckan. LETS GOO!!!!
Citera
2012-07-30, 21:55
  #5
Medlem
olskoolravers avatar
Ni som har varit där innan:
Bråkar vakterna om man tar med sig lite mineraler och vitaminer för att inte torka ut under natten?

Inga kodord i ovanstående mening.

Letar också efter flourcerande gallersolbrillor, halsband och andra glowing grejer. Tips?
Citera
2012-07-30, 23:43
  #6
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Kanske dum fråga, men när bruka biljetterna ta slut? Hur länge kan man vänta?

Tack!
Citera
2012-08-01, 01:34
  #7
Medlem
olskoolravers avatar
Jag har blivit helt nojjig över allt man kan eller bör förbereda...

Vill ju inte släpa på en massa skit, inte frysa ihjäl i kön utan kläder i november. Inte frysa ihjäl EFTERåt när man är dyngsur av svett, knappt kan gå och bara ska hem och kroppen inte håller sig varm.

Hur fan gör ni, som inte kan hoppa in i en bil direkt efter?

Liten lista på bra att ha grejer, kommentera gärna :-)

Underställ
Mössa
Extra strumpor
Petflaskekapsyler
Mycket pengar i små valörer på flera ställen.
Tjock huvtröja
Engångsregnponcho

Äh, jag babblar ju för fan som en hockeymorsa...

Vad har ni med för survivalkit?
Citera
2012-08-01, 01:56
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olskoolraver
Jag har blivit helt nojjig över allt man kan eller bör förbereda...

Vill ju inte släpa på en massa skit, inte frysa ihjäl i kön utan kläder i november. Inte frysa ihjäl EFTERåt när man är dyngsur av svett, knappt kan gå och bara ska hem och kroppen inte håller sig varm.

Hur fan gör ni, som inte kan hoppa in i en bil direkt efter?

Liten lista på bra att ha grejer, kommentera gärna :-)

Underställ
Mössa
Extra strumpor
Petflaskekapsyler
Mycket pengar i små valörer på flera ställen.
Tjock huvtröja
Engångsregnponcho

Äh, jag babblar ju för fan som en hockeymorsa...

Vad har ni med för survivalkit?

Ganska långt kvar. Förra året var det väl typ 28 oktober eller något, skiljer sig mao inte mkt mellan årets och förra årets datum. Förra året kunde man vara ute i en tjocktröja utan problem både under dagen och natten.
Citera
2012-08-01, 11:51
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Kanske dum fråga, men när bruka biljetterna ta slut? Hur länge kan man vänta?

Tack!

Tidigare år har biljetterna tagit slut någon/några veckor innan eventet. Så ingen brådska med andra ord

Citat:
Ursprungligen postat av olskoolraver
Jag har blivit helt nojjig över allt man kan eller bör förbereda...

Vill ju inte släpa på en massa skit, inte frysa ihjäl i kön utan kläder i november. Inte frysa ihjäl EFTERåt när man är dyngsur av svett, knappt kan gå och bara ska hem och kroppen inte håller sig varm.

Hur fan gör ni, som inte kan hoppa in i en bil direkt efter?

Liten lista på bra att ha grejer, kommentera gärna :-)

Underställ
Mössa
Extra strumpor
Petflaskekapsyler
Mycket pengar i små valörer på flera ställen.
Tjock huvtröja
Engångsregnponcho

Äh, jag babblar ju för fan som en hockeymorsa...

Vad har ni med för survivalkit?

Haha wow! Förra året hade jag endast en jacka med mig som jag la i ett skåp utanför Parken (arenan) och det funkade alldeles utmärkt. Årets event äger rum första lördagen i november så det lär inte vara sååå kallt. En jacka (alternativ tjock tröja) bör räcka gott och väl

Ett tips är att inte ta med dig allt för mycket kläder. Du bör definitivt skippa underställ och extra strumpor då kroppstemperaturen kommer att höjas markant efter mycket röj
Citera
2012-08-01, 11:57
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olskoolraver
Ni som har varit där innan:
Bråkar vakterna om man tar med sig lite mineraler och vitaminer för att inte torka ut under natten?

Inga kodord i ovanstående mening.

Letar också efter flourcerande gallersolbrillor, halsband och andra glowing grejer. Tips?

Jag tror inte vakterna säger något om du tar med dig lite mineraler och vitaminer (antar att du inte menar droger) in till eventet.

Om jag minns rätt så såldes en del glowing grejer utanför arenan strax innan portarna öppnades så du lär hitta massa sånt på plats
Citera
2012-08-05, 23:15
  #11
Medlem
Caesarns avatar
Det är idag man köper SJ-biljett till vårt kära grannland om man vill ha det så billigt som möjligt!

Tredje vändan ner till Sensation Copenhagen för min del. Tagg!
Citera
2012-08-08, 20:45
  #12
Medlem
HarryKruts avatar
Har jag fattat det rätt om jag säger att det är en utomhusfestival? Trodde att det var tak över hela bygget!

Blir troligtvis första gången för mig, någon erfaren besökare som kan förklara och tipsa lite om hur det funkar?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback