Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-10, 13:22
  #1
Medlem
Hejsan FB! Jag har en litet problem eller vad man nu ska kalla det!

jag har varit tillsammans med min tjej nu i snart ett halvår, vi funderar på att flytta ihop och allt är heeeeeeeelt super! Min familj tycker om henne och hennes tycker om mig och vi klickar som choklad och mjölk! Jag har dock ett tiny issue och det är att jag kanske är lite överbeskyddande och needy. Jag är en sån där hemsk hopplös romantiker som älskar tända ljus, kyssar i massor och allt som hör till! Jag har gjort klart för henne att hon är mitt allt liksom. Hon är en riktigt gullig tjej, både insida och utsida och det är liksom en del snubbar som raggar och så när man är ute n stuff, jag har tidigare öppnat trådar om att jag "botat" min svartsjuka och det skulle jag kanske vilja säga att jag har. Problemet är bara att när man är på krogen och det finns 200 dyngkåta snubbar som kastar sig över allt som inte har kuk så är jag bara sån som person att jag vill att allt ska vara bra med henne, så jag blir liksom lite så att jag gäna pratar mycket med henne och är i närheten. Jag vet att hon aldrig skulle gör något (99% säker, man kan ju aldrig veta helt tyvärr...) men hon är en sådan som alltid ska vara så snäll och tro det bästa om folk. Jag menar, när random snubbar kommer fram och är superflörtiga och i princip står och drar i ballen samtidigt som de pratar så brukar hon oftast kommentera att "han var ju jättesnäll" när killen till slut givit upp efter att han inte fått respons från henne. Hon är även en sån som inte kan dissa killar som skriver till henne. Det är en snubbe som skriver till henne nu som kallar henne söt n shit och istället för att bara avvisa honom direkt så är skriver hon istället typ "haha tack så mycket! " och sen fortsätter hon skriva.

Nu ska jag inte överdriva detta så att jag får det av verka som något stort megaproblem, jag vill bara ta del av era tankar på hur man borde tackla detta? Som sagt, inget svinstort problem som håller mig vaken om nätterna, bara något som gnager lite i bakhuvudet.

Hoppas ni kan hjälpa till med lite tips och råd om hur jag borde tänka!

Mvh Francesc
Citera
2012-06-10, 13:25
  #2
Medlem
Du säger att ni klickar som choklad och mjölk. Menar du 70% blockchoklad och mjölk eller mer som oboy och mjölk?
Citera
2012-06-10, 13:27
  #3
Medlem
Som blockchoklad som man lägger i ett glas med mjölk för att sedan värma i mikron. Oslagbart!
Citera
2012-06-10, 13:48
  #4
Medlem
Repos avatar
Har själv samma drag som du beskriver. Det kommer nog ner till att känna och ha ett STORT och ORUBBLIGT förtroende för sin tjej. Att hon faktiskt är intresserad utav bara dig. Annars blir man galen till slut och det är inte heller roligt, för då skrämmer man iväg tjejen istället och då slutar det med att hon tycker att man inte unnar henne att ha vänner. Men som sagt försök ha ett stort förtroende för henne, du lär märka om det går längre än vad som är tillåtet så att säga.
Jag tror verkligen på metoden att banka in vad jag vill ha sagt så jag säger det igen FÖRTROENDE för sin tjej ÄR A och O!
Citera
2012-06-10, 13:58
  #5
Medlem
Jo Repo, du har nog rätt. Förtroende är verkligen superviktigt och jag litar som jag skriver stenhårt på henne! Vet inte vad det är som jäklas med mig!
Citera
2012-06-10, 14:21
  #6
Medlem
Repos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Francesc
Jo Repo, du har nog rätt. Förtroende är verkligen superviktigt och jag litar som jag skriver stenhårt på henne! Vet inte vad det är som jäklas med mig!
Du är rädd att hon ska lämna dig och att hon ska dra med någon av alla dessa killar som stöter på henne. Det är det som jävlas med dig, och det är naturligt att vara lite orolig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback