Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
men ni som håller på så här och anstränger er och "skådespelar" för (i mitt tycke skräp)-benzo.. HAR ni panikattacker eller behöver medicinen pga psykiska problem?
Är det för att "flumma" på så får man väl sällan några större mängder utskrivna per gång?
jag skulle förstå om ni fiskade efter starka opiater, men benzo .. det är ju rätt billigt "på gatan", och kan även beställas på internet. det är ju inte direkt nån "drog" i mitt tycke..
jo det är lättare att köpa benzo på gatan..dessutom använder man inte benzo så mycket bara för sig självt heller utan oftast för att somna efter tjack eller sprit tycker jag det verkar som. Jag brukar köra efter sprit för att
slippa baksmälla iaf.
Egentligen är andra droger som är helt olagliga mer roliga att festa på tycker jag det verkar som. Jag skulle hellre få tag i ghb, lite tjack el gräs istället för benzo om det inte vore för att det hjälper så bra at sova på.
Att sova bort ett par dagar då du ändå mår skit och är deprimerad är goare än att ligga och vrålgrina på golvet ett par dygn.
och tjack kan man ju få ångest av(?) så det skiter ju sig då ändå.