5 016 besökare online
856 929 medlemmar • 45 817 858 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Hem, bostad & familj > Relationer och samlevnad > Relationsakuten
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Kenny.Powers
Medlem
Kenny.Powerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackeflash
Vad är det för fel på dig? Nu är det jag och inte du som känner tjejen och jag vet mycket väl att hon inte är en sådan person, då hade jag fan aldrig gått och förälskat mig i henne. Seriöst, ge fan i att snacka sådan skit, det hjälper inte mig på nått sätt. Hon kan nog snacka för sig själv men jag vet att hon inte är något av det du beskriver.

När man ser hennes twitter så undrar man ju direkt vad som är fel på henne. Sitter och gnäller och snackar skit om Sverige och hyllar Ryssland. Självhatande svensk eller är hon en wannaberyss med 1% ryskt blod i ådrorna?
Senast redigerad av Kenny.Powers 2012-06-12 kl. 23:14.

sunstorm33
Medlem
Citat:
Men håll käften med er, så skriver ni fan inte till henne. Den där lite tjuriga, jävliga och bittra sidan kände jag redan till och jag älskar den, så lägg ner ert skitsnack. Ni känner henne inte. Det är inte så att jag vill ha någon annan så sluta snacka om att hitta ny tjej, för då kan jag likagärna va singel.

hahaha

AndraSidanNu
Medlem
AndraSidanNus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny.Powers
När man ser hennes twitter så undrar man ju direkt vad som är fel på henne. Sitter och gnäller och snackar skit om Sverige och hyllar Ryssland. Självhatande svensk eller är hon en wannaberyss med 1% ryskt blod i ådrorna?

heter ju typ "munter cherepanov" i efternamn och är tydligten nära släkt med han alexei cherepanov som dog för nått årsen, så halvryss iaf tror jag. men aa, konstigt när hon bor här men man vet ju aldrig.

Hapax
Medlem
Hapaxs avatar
Citat:
För snart ett år sen så kärade jag ner mig totalt i en av mina tjejkompisar.
Och jag trodde det här var en vanlig ''friend-zonad-kär-kille-tråd''. Oj vad fel jag hade, helt klart värd läsning.

TS:
Om du trollar: well done
Om inte: släpp tjejen.

knokkelmann
Medlem
knokkelmanns avatar
Okej TS du skötte det bra men åt upp din hatt när du bad dina blodsbröder på fb att hålla käften.
ALLA blir olyckligt kära, känner att det bara finns en enda i hela världen och tror att världen ska gå under. Du är inte speciell, alla har känt sådär!

Säg nu till bruden vem du är, skit sedan totalt i det där och när Ryssen gjort självmål vet hon att du är intresserad! Sitt hemma och runka porr några dagar, ut på krogen och sup, grina om du vill. Sen köper du nya byxor och tar ett av dina extraliv! Det kommer gå fortare att komma över än du tror, men du måste ge det chansen!

jackeflash
Medlem
"Vi kollar på lägenhet", "snart ses vi", "pratade i fyra timmar" o.s.v. Jag vill inte verka missunsam men jag klarar inte av det här längre, jag gör bara inte det. Har börjat acceptera att hon inte kommer stanna men vi är som sagt nära vänner och jag matas dagligen med info om sånt från både höger och vänster. Blogg, Twitter, ibland när vi snackar osv. Vet inte vad jag ska ta mig till, snälla säg nåt jag ska göra och då inte "köp en hora" för det har jag ingen lust med.

Canguro
Medlem
Citat:
"Vi kollar på lägenhet", "snart ses vi", "pratade i fyra timmar" o.s.v. Jag vill inte verka missunsam men jag klarar inte av det här längre, jag gör bara inte det. Har börjat acceptera att hon inte kommer stanna men vi är som sagt nära vänner och jag matas dagligen med info om sånt från både höger och vänster. Blogg, Twitter, ibland när vi snackar osv. Vet inte vad jag ska ta mig till, snälla säg nåt jag ska göra och då inte "köp en hora" för det har jag ingen lust med.

Runka till porr. Hitta en porrstjärna som faller dig i smaken och ladda sedan hem all porr du kommer över med just henne.

Hapax
Medlem
Hapaxs avatar
Citat:
Förvänta dig inga bra svar som du svarat vissa av de som försökt hjälpa dig.

jackeflash
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hapax
Förvänta dig inga bra svar som du svarat vissa av de som försökt hjälpa dig.

Du menar att jag ska vara trevlig mot de som kallar tjejen jag älskar för en jävla massa fula saker? Har fått många bra tips, trevliga och som inte smutskastar henne, vet inte varför jag ska vara trevlig mot någon som kallar henne vandringspokal och spermahink?

Kenny.Powers
Medlem
Kenny.Powerss avatar
Citat:
Du menar att jag ska vara trevlig mot de som kallar tjejen jag älskar för en jävla massa fula saker? Har fått många bra tips, trevliga och som inte smutskastar henne, vet inte varför jag ska vara trevlig mot någon som kallar henne vandringspokal och spermahink?
Hon är ju rätt söt ändå. Är hennes morsa snygg då? Stöt på henne eller kanske en syster?

pudrig
Medlem
pudrigs avatar
Hon har valt. Hon älskar honom. Hon är lycklig. Du säger att du älskar henne? Unna henne då att följa sitt hjärta och vara med den hon vill utan att du lägger dig i eller förstör.

Läs inga bloggar, skit i hennes twitter, klicka inte på hennes Facebook, kom över henne även om det gör ont och vältra dig inte mer i de obesvarade känslornas land. Det kommer att ta ett tag, men det kommer att funka och du kommer att överleva... centimeter för centimeter. Bara du klipper.

jackeflash
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny.Powers
Hon är ju rätt söt ändå. Är hennes morsa snygg då? Stöt på henne eller kanske en syster?

Tänkte börja stöta på hennes 10åriga syrra.

Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Hon har valt. Hon älskar honom. Hon är lycklig. Du säger att du älskar henne? Unna henne då att följa sitt hjärta och vara med den hon vill utan att du lägger dig i eller förstör.

Läs inga bloggar, skit i hennes twitter, klicka inte på hennes Facebook, kom över henne även om det gör ont och vältra dig inte mer i de obesvarade känslornas land. Det kommer att ta ett tag, men det kommer att funka och du kommer att överleva... centimeter för centimeter. Bara du klipper.

Tack. Jo, det är väl så jag får göra. Har blockat hennes blogg på datorn, resten blir svårare utan att hon märker nåt och vi har som sagt en hel del kontakt annars också.

Svara på ämne
Topp Dela »