2012-06-08, 22:19
Medlem
Malrs avatar
Har precis gjort en ganska fet milkshake med mjölk, en generös mängd grädde och vad som vanligtvis anses vara oförskämt många skedar i en o'boy. Jag ströade på lite AM-2201 innan jag blandade om konkokten och slängde in den på 1:15 på micron, full ös på värmen. Mängden AM-2201 var 15mg, 50% mer än jag använder vid rökning av min egna mix. Nu cirka två timmar efter har ruset gradvis stigit i intensitet i en timme redan. Skönt substitut till kedjerökandet som kräver att man suger på pipan ständigt. Genom bluelightforumen har jag läst några få väldigt positiva rapportet om t.ex. upp typ 4-6 timmars rus som ska vara behagligare än att röka.

Men jag har hört att det finns andra sätt att få den här hydrofobiska kemikalien att lösa sig i andra fetter, t.ex. matoljor av olika slag, smält smör senare kan användas i bakning av bängverk eller till en riktigt slibbiga shot (nej tack). Vissa fetter ska vara bättre än andra. Smör och mjölk ska tydligen tas upp av kroppen snabbare än t.ex. olivoljan. Jordnötsmör bör funka också.

Det måste vara ett par utanför Bluelight som har sina egna experiment som prövat, berätta!
Citera
2012-07-10, 22:01
Medlem
Gjort det fler gånger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här