Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-25, 11:52
  #865
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissemurra
Ok, nu har TV4 förstört ett Ishockey VM och ett Fotbolls EM. Vad blir nästa?

OS? eller det kanske SVT har hand om, för mänsklighetens skull hoppas jag det.
Citera
2012-06-25, 11:59
  #866
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
"ögongodis"!!! WTF...Ok, hon är inte ful...men herregud. Det är väl inget särskilt med henne? Många ser ut som hon.

Jag sa ju aldrig att hon är nån jävla Victoria Secret model. Men ja det finns många som ser ut som henne och tacka fan för det. Eller vill du bli omgiven av fula brudar?
Citera
2012-06-25, 12:10
  #867
Medlem
Tror ni Bonnier, Henoks ghettovänner och alla " experterna " på TV4 och SVT läser här? skulle varit så kul.
Citera
2012-06-25, 14:22
  #868
Medlem
jkl555s avatar
"Det som händer på Bio Rios kontor stannar på Bio Rios kontor" säger Johanna Fränden med en finurlig min i en intervju på svt.se. Ja, man kan ju bara spekulera i vad som försiggår där innan och efter sändningarna. Men jag tror nog det står klart för de flesta av oss här att det energiska och upphetsade "studio-snacket" som Nannskog bjuder på med största sannolikhet leder ut i ett hejdlöst knullande.. och att Johanna inte förefaller vara den som säger "nej", inte minst efter Spanien matcherna, där den katalanska dvärg-passningsfotbollen gjort henne lite varm mellan benen. Men, Pops då? Får han ens vara med? Jag får intrycket av att han lider av förtidigutlösning och får agera någon slags inhoppare efter att Nannskog är klar. Och Hägerfors, han sitter i något hörn som den gamla halv impotenta runkaren han ser ut att vara..

Men det behöver ju inte vara så, ni får se själva och bilda er egen uppfattning. Det var ungefär så här jag tolkade det i alla fall, efter att ha kollat på klippet och följt sändningarna.
http://www.svt.se/sport/fotboll/det-...tannar-pa-bion
Citera
2012-06-25, 14:53
  #869
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jkl555
"Det som händer på Bio Rios kontor stannar på Bio Rios kontor" säger Johanna Fränden med en finurlig min i en intervju på svt.se. Ja, man kan ju bara spekulera i vad som försiggår där innan och efter sändningarna. Men jag tror nog det står klart för de flesta av oss här att det energiska och upphetsade "studio-snacket" som Nannskog bjuder på med största sannolikhet leder ut i ett hejdlöst knullande.. och att Johanna inte förefaller vara den som säger "nej", inte minst efter Spanien matcherna, där den katalanska dvärg-passningsfotbollen gjort henne lite varm mellan benen. Men, Pops då? Får han ens vara med? Jag får intrycket av att han lider av förtidigutlösning och får agera någon slags inhoppare efter att Nannskog är klar. Och Hägerfors, han sitter i något hörn som den gamla halv impotenta runkaren han ser ut att vara..

Men det behöver ju inte vara så, ni får se själva och bilda er egen uppfattning. Det var ungefär så här jag tolkade det i alla fall, efter att ha kollat på klippet och följt sändningarna.
http://www.svt.se/sport/fotboll/det-...tannar-pa-bion


För det första tycker jag inte man ska dra in Hegerfors i detta. Mannen är en legend.

Sen tror jag inte det försekommer det minsta knullande öht. Johanna kanske möjligtvis sucktar lite kuk från Nanne men inte mer än så. Dock tror jag Nanne sitter där på redaktionsmötena och slänger ur sig rätt mycket icke PK skit som inte kan visas på film.
Citera
2012-06-26, 15:48
  #870
Medlem
Förstår inte varför så många klagar på Seger, hon är en av de bästa damfotbollsspelarna och kan tänka sig in i spelsituationer. Dessutom är hon Sveriges snyggaste tjej.
Citera
2012-06-26, 15:52
  #871
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerzyDudek
Förstår inte varför så många klagar på Seger, hon är en av de bästa damfotbollsspelarna och kan tänka sig in i spelsituationer. Dessutom är hon Sveriges snyggaste tjej.
Hej, Caroline Segers brorsa. Hon ser förjävlig ut, saknar både hjärna och förmåga att uttrycka sig, rapar ur sig klyschor med sin hemska röst och förstör varenda sändning som hon dyker upp i. Men annars är hon väl duktig.
Citera
2012-06-27, 04:07
  #872
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerzyDudek
Förstår inte varför så många klagar på Seger, hon är en av de bästa damfotbollsspelarna och kan tänka sig in i spelsituationer. Dessutom är hon Sveriges snyggaste tjej.

Säger inte mycket, hon är i princip lika bra som en spelare från division 6 för herrar. Hon är extremt dålig och jobbig att lyssna på.
Citera
2012-06-27, 14:50
  #873
Medlem
Messials avatar
Stämmer det att alla experter i TV4, kommer vara med i försnacket inför finalen på söndag?

Om detta är sant, ja då är fan hjärnblödning eller hjärtinfarkt inte långt borta!

Tänk er Henrik "Glädjespridaren" Larsson, "Gaphalsen" Bojan Djordjic och Caroline Seger - Caroline Seger!!!! - samtidigt i studion.

Hade man lagt till Magnus Hedman, Patrik Ekwall och Olof Lundh - ja då hade mentalsjukhuset varit komplett. Läskigt.
Citera
2012-06-27, 15:23
  #874
Medlem
erikbes avatar
En sak som jag tycker är märkligt är att alla härinne verkar följa inför-snacket, mellan-snacket och eftersnacket. Jag är såpass intresserad att jag vet förutsättningarna inför match, jag ser matchen och förstår den någorlunda. Jag behöver inte en massa "experter" som sparkar in öppna dörrar och rapar klyschor. I vissa fall kanske de bidrar men jag byter kanal eller går och skiter när det är studiosnack
Citera
2012-06-27, 16:11
  #875
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
En sak som jag tycker är märkligt är att alla härinne verkar följa inför-snacket, mellan-snacket och eftersnacket. Jag är såpass intresserad att jag vet förutsättningarna inför match, jag ser matchen och förstår den någorlunda. Jag behöver inte en massa "experter" som sparkar in öppna dörrar och rapar klyschor. I vissa fall kanske de bidrar men jag byter kanal eller går och skiter när det är studiosnack

Precis min tanke. En bidragande faktor till att man sätter på TVn först 20:44 och gör annat i paus, för att sedan knäppa av efteråt, är ju de bedrövliga studios och upplägg som både SVT och TV4 har.
Det är en så otroligt låg nivå så jag vet inte. Inför nästa mästerskap tänker jag köpa in kanal(er) från England, där har vi kvalitet i studion.
Citera
2012-06-27, 16:13
  #876
Medlem
erikbes avatar
Pre-Internet kan jag förstå att uppsnack och analyser var lite viktigare men idag så har man ju koll på det mesta redan. Jag är inget taktiskt geni, men det är fanimig inte "experterna" heller.

20.44 är det som gäller. Sen bajsa i paus och sova direkt efter slutsignalen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback