Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-13, 22:02
  #157
Medlem
Snacka om att förhållandet mellan Angelica och han snubben aldrig kommer att hålla...
Citera
2016-09-13, 22:05
  #158
Medlem
Det är ju en ganska sympatisk jordnära familj.
Citera
2016-09-13, 22:39
  #159
Medlem
Varje gång dom filmar han killen kan ja inte låta bli att tänka att han måste typ tänka och känna....Hur fan hamnade ja här..Ja ville bara knulla henne en gång...

Han känner ju heller säkert ingen press för att dra in Cash...och han verkar ju heller inte vara den vassaste kniven...

Skrattade som fan när han kom med mercan som han hade "köpt"...kanske bara var för programmets skull..
Citera
2016-09-14, 20:51
  #160
Medlem
keyzexs avatar
Jag kunde inte låta bli att forska lite.

Alexander R*land (*=å) är skriven på Sandelsgatan 16 i Stockholm tillsammans med en kille !

Så det blev nog inget husköp för dom och förhållandet lär väl vara slut, om det inte är en skatteteknisk fint för han har en jäkla massa företags engagemang.

http://www.merinfo.se/person/Stockho...84/bt8yf-3t5g2
Citera
2016-09-14, 21:02
  #161
Medlem
miklons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyzex
Jag kunde inte låta bli att forska lite.

Alexander R*land (*=å) är skriven på Sandelsgatan 16 i Stockholm tillsammans med en kille !

Så det blev nog inget husköp för dom och förhållandet lär väl vara slut, om det inte är en skatteteknisk fint för han har en jäkla massa företags engagemang.

http://www.merinfo.se/person/Stockho...84/bt8yf-3t5g2

Enligt Facebook har de ett förhållande fortfarande i alla fall. Att de inte bor ihop är ju inte så konstigt eftersom hon bor i Florida och han i Sverige.

Den andra inneboende på den adressen i Stockholm har en C/O-adress så det kan ju mycket väl hända att han bor där i andra hand. Eller så delar de helt enkelt lägenhet utan att ha ett förhållande, det är inte direkt ovanligt.
Citera
2016-09-15, 09:22
  #162
Medlem
keyzexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miklon
Enligt Facebook har de ett förhållande fortfarande i alla fall. Att de inte bor ihop är ju inte så konstigt eftersom hon bor i Florida och han i Sverige.

Den andra inneboende på den adressen i Stockholm har en C/O-adress så det kan ju mycket väl hända att han bor där i andra hand. Eller så delar de helt enkelt lägenhet utan att ha ett förhållande, det är inte direkt ovanligt.
Okey tack för det då kan jag lägga ned att deras förhållande sket sig.

Men vänta nu, om dom fick ett barn borde dom inte ha bildat familj och bo i samma land ?

Sorry jag har inte facebook så jag kan inte stilla min nyfikenhet där.
Citera
2016-09-19, 22:38
  #163
Medlem
Kungen, jag önskar dig all lycka i framtiden . rocknrolla
Citera
2016-09-19, 22:39
  #164
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskinkaffe
Det är ju en ganska sympatisk jordnära familj.


Birger jarl var kanapen med körsbär på moset
Citera
2016-09-26, 01:39
  #165
Medlem
fittas avatar
Jäkligt nice program! Jäkligt nice familj! Självklart blir det lite "puckat" ibland men det är ju så programmet är klippt! Den som kan läsa mellan raderna förstår att Leif-Ivan är en riktigt smart rackare som har jobbat hårt för att komma dit han är idag. Även frugan verkar ha huvudet på skaft! Det är bara att gratulera till deras framgång!
Citera
2016-09-27, 20:01
  #166
Medlem
Here we go again!!!!!
Citera
2016-09-27, 20:12
  #167
Medlem
Killen får fan gratis tv-tid prime time...och han e helt jävla mongo...att han inte utnyttjar tillfället till att göra reklam för sig själv...
Citera
2016-09-28, 11:15
  #168
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_hulken
Killen får fan gratis tv-tid prime time...och han e helt jävla mongo...att han inte utnyttjar tillfället till att göra reklam för sig själv...

Hur menar du där egentligen, han är ju sig själv även om han har en rejäl övertro på sina färdigheter? Leif-Ivan är fet men går plikttroget till doktorn och skär ner på kaloriintaget för att sänka kolesterolhalten.

Jag gissar på att Leif-Ivans motormuseum har fått en rejäl reklam-renässans iom TV-programmet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback