Citat:
Ursprungligen postat av
knullklasson
Måste ha ny parningsdräkt till nyår. Vad (vilka märken) rekommenderas om man inte har möjligheten att beställa över nätet? Rent spontant känns
Hugo Boss för runt fem tusen som ett gott alternativ. Finns det bättre, mer prisvärda att finna?
Att köpa Hugo Boss är att slänga pengar i sjön. Dålig kvalitet (polyester samt andra konstmaterial, limmade mellanlägg etc), ful, tråkig design som påminner om stylistklädda fotbollsspelare anno 2001, och överprissatt.
Att detta riktigt tråkiga märke fortfarande existerar, och finns representerat i varuhus överhuvudtaget är för mig en stor gåta. En av mina teser är att märket verkar tilldra sig stormrika asiater.
I så fall är OJ ett bättre alternativ om du måste ha en svid snabbt som attan. Då har du rätt shyssta tyger att välja mellan, om än väldigt få, och halvkanvasserade kavajer. Jag tror dock att de är fodrade i polyester, inte Cupro Bemberg. Sedan är deras byxor rackarns smala så att vaden sticker ut på baksidan, och tyget drar lite åt olika håll. Sedan tror jag att alla deras byxor också kommer färdigupplagda med slag(!)
Edit: Jag skulle annars vända mig till lite mindre spelare på den svenska kvalitetsmarknaden varav Doughie redan nämna några.