Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2013-03-12, 14:12
  #49
Medlem
V-Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tildeee
Om någon skulle undra hur allting slutade så kommer här en liten update:

Även om han aldrig hörde av sig så var han ju den som var mest "på" när vi träffades. Han sa saker som: nästa gång vi ses kan vi hitta på det där/äta där och där osv.

Han gav även många komplimanger och verkade uppskatta att vara med mig. Så jag fortsatte höra av mig (han kunde ju i princip alltid ses när jag frågade också). Tänkte att det på ett sätt är skönt eftersom då är jag den som bestämmer när vi ses typ.

Efter att vi träffats i typ ett år så blev jag kompis med en tjej som känner hans bästa kompis. Efter att ha pratat lite med henne så kom jag fram till att han nog är en ganska osäker kille som tar sina kompisar i första hand. Han och hans kompisar har ett ganska starkt band, alla är singlar och träffar mängder med tjejer hela tiden. Jag fick se bilder från hans kompis privata instagram där det är massa bilder på när killen jag håller på med hånglar med massa olika tjejer.

Han har antagligen ganska kul med sina kompisar och är inte speciellt sugen på att hålla sig till en tjej. Så misstänker att han inte hört av sig för att han inte vill att jag ska tro att det är något seriöst.. Eller så.

Vi träffades i helgen och då gav han ett förslag om vad vi borde göra nästa gång vi ses. Istället för att säga att det var en bra idé (som jag brukar göra) gav jag ett litet vagt svar om att jag inte riktigt vet hur det blir. Tror han fattade vinken.

Så nu ska jag sluta träffa honom. Min lärdom av det hela: "Hör han aldrig av sig så är han inte intresserad av någonting seriöst".
Ja, det stämmer, om en kille inte hör av sig så är han inte längre intresserad. Ok. Och om han säger "Jag hör av mig om jag har tid" så betyder det också att han inte är intresserad. Kort sagt, jag vill bara spy.
Citera
2013-03-12, 14:29
  #50
Avstängd
Burross avatar
Ja märkligt att du inte fick svaret att han bara ville knulla tidigare. Gå vidare bara och nej är man genuint intresserad av någon låter man givetvis inte veckor passera.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback