Finns det mycket cash i Knivsta? Är inte det en typisk sömnig småstad där semirika Stockholmare och Uppsalabor som inte har tillräckligt med pengar att köpa stora villor i sina egna respektive städer köper upp i lilla Knivsta istället?
Då köps väl det mesta med kreditkort kan jag väl tänka mig.
enda jag hört var att dom ska ha tagit grepp om tjejen, men enligt det ryktet jag hörde var det en kniv inblandad men artikeln verkar ju säga emot det. dom lär ju inte fått med sig särskilt stor mängd pengar då jag inte tror att ett konditori har särskilt stora kontantmängder. och ja, det var ett himla pådrag med snutar här... sen hörde jag att dem sprang mot kniven efteråt
enda jag hört var att dom ska ha tagit grepp om tjejen, men enligt det ryktet jag hörde var det en kniv inblandad men artikeln verkar ju säga emot det. dom lär ju inte fått med sig särskilt stor mängd pengar då jag inte tror att ett konditori har särskilt stora kontantmängder. och ja, det var ett himla pådrag med snutar här... sen hörde jag att dem sprang mot kniven efteråt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!