2012-05-30, 22:05
Medlem
http://www.unt.se/knivsta/konditori-...n-1760296.aspx

Fan händer i värsta rushen inte för att Knivsta är så stort men. Någon som vet något mer än i artikeln? massa poliser i Knivsta alla fall.
Citera
2012-05-31, 00:57
Medlem
Beauvoirs avatar
Finns det mycket cash i Knivsta? Är inte det en typisk sömnig småstad där semirika Stockholmare och Uppsalabor som inte har tillräckligt med pengar att köpa stora villor i sina egna respektive städer köper upp i lilla Knivsta istället?

Då köps väl det mesta med kreditkort kan jag väl tänka mig.
Citera
2012-06-02, 21:43
Medlem
enda jag hört var att dom ska ha tagit grepp om tjejen, men enligt det ryktet jag hörde var det en kniv inblandad men artikeln verkar ju säga emot det. dom lär ju inte fått med sig särskilt stor mängd pengar då jag inte tror att ett konditori har särskilt stora kontantmängder. och ja, det var ett himla pådrag med snutar här... sen hörde jag att dem sprang mot kniven efteråt
Citera
2012-06-02, 22:02
Medlem
Itzaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulh
enda jag hört var att dom ska ha tagit grepp om tjejen, men enligt det ryktet jag hörde var det en kniv inblandad men artikeln verkar ju säga emot det. dom lär ju inte fått med sig särskilt stor mängd pengar då jag inte tror att ett konditori har särskilt stora kontantmängder. och ja, det var ett himla pådrag med snutar här... sen hörde jag att dem sprang mot kniven efteråt

Hörde du att dom sprang mot kniven? Vilka då?
Citera
2012-06-03, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itzax
Hörde du att dom sprang mot kniven? Vilka då?

rånarna. ica kniven alltså. kan ju dock vara ett falskt rykte också
Citera
2012-06-04, 18:17
Medlem
Itzaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulh
rånarna. ica kniven alltså. kan ju dock vara ett falskt rykte också

Haha, nu hajar jag vad du menade med "sprang mot kniven".
Ingen som hört något mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in