2012-05-30, 12:03
Medlem
Hur länge syns am2201 i blod / piss? Har försökt leta runt, men har inte riktigt hittat svar för just am-2201an.

Måste mest troligen lämna urinprov till transport styrelsen, då jag just tagit mitt körkort och åkt dit för ringa.

Vad jag har förstått så syns inte ur-140 eller am1220 (tror dom hette så), right?
Citera
2012-05-30, 13:55
Medlem
Plutonium91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BG.knoccOut
Hur länge syns am2201 i blod / piss? Har försökt leta runt, men har inte riktigt hittat svar för just am-2201an.

Måste mest troligen lämna urinprov till transport styrelsen, då jag just tagit mitt körkort och åkt dit för ringa.

Vad jag har förstått så syns inte ur-140 eller am1220 (tror dom hette så), right?

Jag vet 2 som fick åka på piss och dom rökte i princip Am-2201 och Ur-144 varje dag. När de fick reda på att de skulle pissa rökte dom inte på 3 dagar och ingen hade något spår av det varken i blodet eller urinen ?

Men att det inte visar på tester betyder enbart att testet inte reagerar på ämnena i sig.

Dom kan ju säkert hitta det om dom söker efter just de specifika ämnena.
Citera
2012-05-30, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plutonium91
Jag vet 2 som fick åka på piss och dom rökte i princip Am-2201 och Ur-144 varje dag. När de fick reda på att de skulle pissa rökte dom inte på 3 dagar och ingen hade något spår av det varken i blodet eller urinen ?

Men att det inte visar på tester betyder enbart att testet inte reagerar på ämnena i sig.

Dom kan ju säkert hitta det om dom söker efter just de specifika ämnena.

När vare dom pissade? Tänkte att det kanske har ändrat något nu efter klassningen på am2201?
Har pissat bäng på spice förr utan att det visat något, men när det gäller transportstyrelsen så kanske dom söker efter både thc och "spice"
Citera
2012-05-30, 20:24
Medlem
Plutonium91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BG.knoccOut
När vare dom pissade? Tänkte att det kanske har ändrat något nu efter klassningen på am2201?
Har pissat bäng på spice förr utan att det visat något, men när det gäller transportstyrelsen så kanske dom söker efter både thc och "spice"

Person A pissade och droppade blod för 3 veckor sedan

Person B 1 vecka sedan så jag känner mig safe när jag puffar i alla fall :P
Citera
2012-05-31, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plutonium91
Person A pissade och droppade blod för 3 veckor sedan

Person B 1 vecka sedan så jag känner mig safe när jag puffar i alla fall :P

Hade ej rökt på 6 dagar och hade i både piss å blov. dom kollade mig i 6 månader och ibland rökte jag innan piss på spice. oftast am men då var de lungt men hört att "vissa" har speciella fall där dom kollar ivarjefall någon cannaboid (som finns i spice) så vågar inte riktigt chansa! mina 6 månader e över iaf, det e lyxigt! Hur som helst, om jag hade åkt dit en gång på dom 6 månaderna hade mitt körkort aldrig kommit tillbaka. får det i augusti igen
Citera
2012-06-01, 09:59
Medlem
AM-1220 och UR-144 ger ej positiva utslag på vanliga cannabis-prov.
Det kanske finns särskilda prov för att upptäcka dessa cannabinoider (?) men själv har jag aldrig hört talas om det, och jag lämnar blod/urinprov regelbundet.
Citera
2014-04-14, 14:03
Bannlyst
Är Am-1220 klassad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här