2012-11-30, 20:13
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
jag kollar också på porr. brukar oftast leta i amatörgenren. även jag går igång på lesbiska scener trots att jag är helt hetero. tänder överlag mer på bilder av kvinnokroppar än manskroppar... tror att det är en porrskada.
Så att straighta kvinnor tänder på lebbporr är produkten av porrskada?
Citera
2012-11-30, 20:40
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Så att straighta kvinnor tänder på lebbporr är produkten av porrskada?

det känns lite som om det är så. eller, rättare sagt att det är så inlärt att kvinnokroppen är sexig. bröst, midja, rumpa... jag vet inte, men det är så jag känner det.
Citera
2012-11-30, 20:43
Medlem
Citat:
jag kollar också på porr. brukar oftast leta i amatörgenren. även jag går igång på lesbiska scener trots att jag är helt hetero. tänder överlag mer på bilder av kvinnokroppar än manskroppar... tror att det är en porrskada.
Det finns ju i princip inga tjejer som inte tycker att andra tjejer är snygga/sexiga. Man kan undra om alla tjejer är lite lebb/bi egentligen.
Citera
2012-11-30, 21:34
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
det känns lite som om det är så. eller, rättare sagt att det är så inlärt att kvinnokroppen är sexig. bröst, midja, rumpa... jag vet inte, men det är så jag känner det.

Det är väl ett faktum snarare än inlärt. Kvinnokroppen är ju vackrare på alla sätt än manskroppen med kurvor osv.Har väl inget med porrskadad att göra.
Citera
2012-11-30, 22:56
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Det är väl ett faktum snarare än inlärt. Kvinnokroppen är ju vackrare på alla sätt än manskroppen med kurvor osv.Har väl inget med porrskadad att göra.

Själv tycker jag stora muskler är mycket finare än massa kroppsfett. Detta till trots blir jag ändock endast kåt på kvinnokroppen då jag är en man...straight...full av testosteron... this makes sense to me
Citera
2012-11-30, 23:00
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Själv tycker jag stora muskler är mycket finare än massa kroppsfett. Detta till trots blir jag ändock endast kåt på kvinnokroppen då jag är en man...straight...full av testosteron... this makes sense to me

Finns ju en underbar tråd om muskulösa kvinnor här på FB
Citera
2012-12-01, 00:57
Medlem
Scherbatskys avatar
Citat:
Detta kommer jag aldrig förstå... och ingen tjej har någonsin kunnat förklara det på ett bra sätt heller.

Nu har visserligen min fascination för lesbisk porr försvunnit, men som 14-15-åring tyckte jag det var bland det bästa som fanns. Har funderat på det där en hel del men inte kommit närmare en vettig förklaring än att det skulle vara lite förbjudet på något sätt.

Nu för tiden tycker jag bara att det är tråkigt och händelselöst.
Citera
2012-12-01, 01:38
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scherbatsky
Nu har visserligen min fascination för lesbisk porr försvunnit, men som 14-15-åring tyckte jag det var bland det bästa som fanns. Har funderat på det där en hel del men inte kommit närmare en vettig förklaring än att det skulle vara lite förbjudet på något sätt.

Kvinna eller?

Första porren jag tittade på var också uteslutande lebb, men ledsnade efter 2-3år och nu kan jag inte ens bli hård av att titta på det då det känns onaturligt och "fel" enligt mig.
Citera
2012-12-01, 02:11
Medlem
Scherbatskys avatar
Citat:
Kvinna eller?

Första porren jag tittade på var också uteslutande lebb, men ledsnade efter 2-3år och nu kan jag inte ens bli hård av att titta på det då det känns onaturligt och "fel" enligt mig.

Kvinna ja.
Citera
2012-12-01, 03:21
Medlem
shedevilswes avatar
Jag kollar på porr nästan varje dag. Älskar det. Älskar också att ha sex till en porrfilm och härma det de gör lite grand, beroende på vad det är för porr såklart.
Kollar på allt från hederligt sex till lesbiskt sex till killar som runkar till kissporr. Fråga mig inte varför jag tänder på kissporr för jag skulle aaaaldrig kunna göra det i verkligheten.. usch!
Citera
2012-12-01, 11:05
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scherbatsky

Håller med dig iofs. Jag kollar mest på hetero amatörporr, men min poäng var att det är kvinnokroppen som tänder mig. När jag har sex går jag till exempel igång mer på att se min egen kropp än killens. Det tycker jag är lite underligt, men kanske är jag bara egocentrisk
Citera
2012-12-01, 11:41
Medlem
Shees avatar
Nu blir jag lite förvånad, jag har aldrig gillat att se lesbiskt.
Tycker inte heller om när det är flera tjejer och en kille, det känns som fel fokus för mig iaf.
Samma gäller om det är en tjej som leker med sig själv.

Tror inte jag skulle kunna komma bara av att titta på två tjejer :S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in