Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-30, 18:19
  #3133
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Ta ifrån henne barnen innan hon misshandlar mansbarnen.
Jag har inget förtroende för psykfallet alls.
Jag kan inte se att det finns något som helst skäl för att göra ett sådant ingripande, så varför föreslår du ett så förödande ingrepp på två små barn som helt uppenbart får den omvårdnad och det utrymme de behöver?
Citera
2016-04-30, 19:45
  #3134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag kan inte se att det finns något som helst skäl för att göra ett sådant ingripande, så varför föreslår du ett så förödande ingrepp på två små barn som helt uppenbart får den omvårdnad och det utrymme de behöver?

japp absolut, de växer ju upp i ett klassiskt 50-talshem med förvärvsarbetande man och hemmafru om än med rätt åsikter. Och enligt LD så är det dessa valen man gör när man kan göra som man vill dock med tillägget att mannen i familjen ändå är den privilegierade. Han har ju bara studerat, skaffat studielån, fixat karriär och sett till att hans fru får vara hemma med barnen (vilket hon vill) samt blogga lite om hur man bör göra och måla akvareller. Tuffa val det där och tufft att vara privilegierad
__________________
Senast redigerad av apjävel 2016-04-30 kl. 19:47.
Citera
2016-05-01, 19:46
  #3135
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel
japp absolut, de växer ju upp i ett klassiskt 50-talshem med förvärvsarbetande man och hemmafru om än med rätt åsikter. Och enligt LD så är det dessa valen man gör när man kan göra som man vill dock med tillägget att mannen i familjen ändå är den privilegierade. Han har ju bara studerat, skaffat studielån, fixat karriär och sett till att hans fru får vara hemma med barnen (vilket hon vill) samt blogga lite om hur man bör göra och måla akvareller. Tuffa val det där och tufft att vara privilegierad

Med en manshatande mamma, som inom kort kommer tala om för sitt äckliga mansbarn att han är en blivande våldtäktsman. Jag har sällan hört talas om någon med så mycket hat i sina åsikter och detta kommer nu drabba barnen så fort de börjar sätta emot.

Hon är ett labilt psykfall och detta har hon bevisat hela sitt vuxna liv.
Vet ni ens varifrån namnet Dahmer kommer?
Citera
2016-05-01, 20:18
  #3136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Med en manshatande mamma, som inom kort kommer tala om för sitt äckliga mansbarn att han är en blivande våldtäktsman. Jag har sällan hört talas om någon med så mycket hat i sina åsikter och detta kommer nu drabba barnen så fort de börjar sätta emot.

Hon är ett labilt psykfall och detta har hon bevisat hela sitt vuxna liv.
Vet ni ens varifrån namnet Dahmer kommer?

Jap, från den notoriske Jeffrey!

Ja, det blir inget lätt uppvaknande för pojken som gått utklädd till flicka och fått mammans genusperspektiv inpräntat sedan koltålder. Stackars pojk, men samtidigt så tar ju barn snarare efter i handling snarare än vad föräldrar säger så det kanske blir en klassisk karriärist som söker fru som vill stå hemma vid spisen ändå. Eller så blir han bara jävligt uppfuckad, mobbad och ensamstående när verkligheten örfilar honom som ung vuxen.
Citera
2016-05-02, 21:39
  #3137
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel
Jap, från den notoriske Jeffrey!

Ja, det blir inget lätt uppvaknande för pojken som gått utklädd till flicka och fått mammans genusperspektiv inpräntat sedan koltålder. Stackars pojk, men samtidigt så tar ju barn snarare efter i handling snarare än vad föräldrar säger så det kanske blir en klassisk karriärist som söker fru som vill stå hemma vid spisen ändå. Eller så blir han bara jävligt uppfuckad, mobbad och ensamstående när verkligheten örfilar honom som ung vuxen.
http://ladydahmer.nu/de-andra-barnen...ag-ar-en-tjej/
Citera
2016-05-02, 23:52
  #3138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
http://ladydahmer.nu/de-andra-barnen...ag-ar-en-tjej/

Oj,jesus. Det är ju snudd på psykisk misshandel
Citera
2016-05-03, 13:30
  #3139
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parallax
Vilket hycklande jävla skämt hon är ändå:

http://ladydahmer.nu/nej-vi-kommer-i...a-gang-heller/

Hahaha fy fan vad kul!

Varför slutar det alltid med att dessa människor är hycklare? Varje gång?
Citera
2016-05-03, 14:47
  #3140
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel
Oj,jesus. Det är ju snudd på psykisk misshandel
Någon borde göra en orosanmälan. På riktigt!
Stackars barn.
Citera
2016-05-05, 23:39
  #3141
Medlem
storatoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel
Oj,jesus. Det är ju snudd på psykisk misshandel
Nu tar du väl i. Nog för att barn kan vara elaka men psykisk misshandel på förskolan?
Citera
2016-05-06, 04:12
  #3142
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storatora
Nu tar du väl i. Nog för att barn kan vara elaka men psykisk misshandel på förskolan?
Nej, den psykiskt labila mamman...
Citera
2016-05-06, 07:32
  #3143
Medlem
storatoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Nej, den psykiskt labila mamman...
Ja jo, jag förstod faktiskt vad apjävel syftade på men gjorde mig lite dum här eftersom jag inte tycker att det mamman håller på med är något att uppröras över. Jag utvecklar väl lite då;
Vad är det egentligen som ni tycker är fel här? Att mamman har uppfostrat sina barn med inställningen att man får klä sig hur man vill? Detta barns storasyster har fått klä sig hur hon vill utan att främlingar på nätet i någon större utsträckning (såvitt jag vet) har anklagat mamman för barnmisshandel. Tycker det är synd om pojkar och män som har så mycket snävare ramar att hålla sig inom och skulle tycka det var odelat positivt om ramarna vidgades.
Citera
2016-05-06, 08:44
  #3144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storatora
Ja jo, jag förstod faktiskt vad apjävel syftade på men gjorde mig lite dum här eftersom jag inte tycker att det mamman håller på med är något att uppröras över. Jag utvecklar väl lite då;
Vad är det egentligen som ni tycker är fel här? Att mamman har uppfostrat sina barn med inställningen att man får klä sig hur man vill? Detta barns storasyster har fått klä sig hur hon vill utan att främlingar på nätet i någon större utsträckning (såvitt jag vet) har anklagat mamman för barnmisshandel. Tycker det är synd om pojkar och män som har så mycket snävare ramar att hålla sig inom och skulle tycka det var odelat positivt om ramarna vidgades.

du tar grejer ur sitt kontext. du vill inte baara tycka synd om innehållet i vad "pojkar" skriver på internet här. du vil tycak synd om min (deras) avatar också. att ja valde alice. varför lämnar du de ute för? tyck synd om allt, eller ingenting.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback