Citat:
Ursprungligen postat av
Spursmusen
Jag måste dessutom vara både blind och döv för de gånger jag hört eller sett för kvinnan i fråga okända män vissla eller dylikt efter henne kan jag räkna på ena handens fingrar. För dessa radikalfeminister sker det hela tiden? Give.Me.A.Break.
Dårfinkar som Adori och hennes gelikar gör så enormt mycket skada för den "sunda" femenismen som jag själv stöder. Vem vill associeras med människor som "hatar män", vill "utrota män", säger att "cis -män inte har något existensberättigande öht".
Så jävla fattiga liv vissa av dem verkar leva. Vägrar bli förälskade och målmedvetet kämpar för att trycka undan de känslorna. Varför inte bejaka och kanske inleda ett livslångt kärleksförhållande ditt psykfall? Har väl iofs att göra med att de enbart blivit olyckligt kära i hela sitt liv och därför tröttnat.
Nu kanske många som läser tror att det fetmarkerade är en överdrift och en förolämpning, men det är det inte. För svenska radikalfeministiska bloggare är faktiskt till stor en samling psykfall i ordets rätta bemärkelse. Ta det här med cis till exempel. Definitionen av cis är följande, enligt
Wikipedia:
"[...]Beteckning för en person vars kön, med alla dess olika faktorer, genom livet varit och är entydigt manligt eller kvinnligt. Det vill säga en person med ett linjärt kön, där biologiskt kön, juridiskt kön, socialt och kulturellt kön, könsuttryck och könsidentitet pekar (och av andra uppfattas peka) entydigt åt ett håll."
Kort sagt kan man säga att en cisperson är, med avseende på kön, en helt frisk människa. När dessa radikalfeminister gör våld på det naturliga tillstånd som cis är så säger man i princip
"friska människor göra sig icke besvär, ty det här är en rörelse för missfoster och missfoster enkom". Visst innefattar radikalfeminismen mer än motstånd mot cis, men även på mer eller mindre alla andra områden bedriver man krig mot verkligheten.
Och då är man ett psykfall.