Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-28, 14:25
  #2617
Medlem
Jugdishs avatar
Nu när dahmer tappat stilen...
Här kommer hennes lilla efterträdare..

http://moralfjant.blogg.se/
Citera
2013-08-28, 14:34
  #2618
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Nu när dahmer tappat stilen...
Här kommer hennes lilla efterträdare..

http://moralfjant.blogg.se/

Från bloggen:

"...jag (som ändå är rätt oblyg)..."

Måste ju hålla med henne.

Hon lyckades skriva "fitta" 17 gånger, så hon är säkert politiskt insatt.
Citera
2013-08-28, 14:42
  #2619
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Från bloggen:

"...jag (som ändå är rätt oblyg)..."

Måste ju hålla med henne.

Hon lyckades skriva "fitta" 17 gånger, så hon är säkert politiskt insatt.
Även ordet fitty förekommer, vilket gör henne till Sveriges nu ledande feminazibloggare.
Citera
2013-08-28, 15:11
  #2620
Avstängd
Burross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Från bloggen:

"...jag (som ändå är rätt oblyg)..."

Måste ju hålla med henne.

Hon lyckades skriva "fitta" 17 gånger, så hon är säkert politiskt insatt.

Tyckte det var rätt vettigt jag. Tjejer är för rädda för att snacka om sin fitta generellt så "fittan i fokus" känns som ett bra tilltag i jämförelse med allt annat strunt, detta kan ju faktiskt hjälpa unga tjejer och det är ju skönt som omväxling bland allt manshat och trams.
Citera
2013-08-28, 16:29
  #2621
Medlem
No comment. (din quisling)
Citera
2013-08-28, 17:00
  #2622
Avstängd
Burross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
No comment. (din quisling)

Ouch aja får väl kanske ställa mig lite lätt bakom fittfeminismen i smyg dårå.
Citera
2013-08-28, 22:10
  #2623
Medlem
Kaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Tyckte det var rätt vettigt jag. Tjejer är för rädda för att snacka om sin fitta generellt så "fittan i fokus" känns som ett bra tilltag i jämförelse med allt annat strunt, detta kan ju faktiskt hjälpa unga tjejer och det är ju skönt som omväxling bland allt manshat och trams.

Det är ett jävla massa tjat om "tjejer får aldrig lära sig om fittan, fittan är pinsam etc etc blahblahblah" så man undrar vad det är för jävla skyddade medelklassmiljöer dom här tjejerna växer upp i och har som referenspunkt egentligen.

Jag skulle misstänka att det är relativt få arbetarklasstjejer i dessa cirklar.
Citera
2013-08-29, 10:16
  #2624
Avstängd
Burross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaos
Det är ett jävla massa tjat om "tjejer får aldrig lära sig om fittan, fittan är pinsam etc etc blahblahblah" så man undrar vad det är för jävla skyddade medelklassmiljöer dom här tjejerna växer upp i och har som referenspunkt egentligen.

Jag skulle misstänka att det är relativt få arbetarklasstjejer i dessa cirklar.

Möjligt men vad spelar det för roll? Att ungdomar pratar mer om problemen med deras kön och dom skadliga effekter som alla förväntingar kan ha är ju bra för alla. Här försöker man ju hjälpa unga tjejer istället för det vanliga hatet så det tyckte jag var positivt. Det talas väl en hel del både kuk och fitta bland ungdomar men aldrig eller sällan om problem och det kan få ganska djupa effekter på en i resten av ens sexliv om sexet gör ont eller liknande och man ändå fortsätter ha sex för att man inte förstår bättre. Nu har jag ju inte haft nån så jag vet ju inte egentligen men nog är känslan att fittor är betydligt mycket mer komplexa och det här med att "ska" göra ont i början för tjejer är ju väldigt problematiskt när tjejer inte riktigt vet hur det skall kännas eller när det inte ska göra ont längre så det finns nog många unga tjejer som gör saker dom inte gjort om dom känt sin kropp bättre och då hade dom inte heller ställt upp på saker pga förväntningar om nu hälsan riskeras. Välmående vaginor är bra för alla liksom.
Citera
2013-08-29, 10:45
  #2625
Medlem
Är väl mest det uttjatade standard-idealet bland feminister som är störande.

Jag är vulgär, saknar klass, och vägrar att visa respekt,.... alltså är jag bra, och alla mina argument måste vara riktiga.


"Läs om en osminkad, orakad, oförskämt självgod socionomstudent som kritiserar ideal och könsrollssamhället. Jag är en helt underbar 21-årig tjej som på fritiden jobbar ideellt inom en tjejjour och tänker på fittor och sånt. Jag är grov i munnen, säger vad jag tycker och hatar onödigt moraliserande."

WTF!
Citera
2013-08-29, 13:25
  #2626
Avstängd
Burross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Är väl mest det uttjatade standard-idealet bland feminister som är störande.

Jag är vulgär, saknar klass, och vägrar att visa respekt,.... alltså är jag bra, och alla mina argument måste vara riktiga.


"Läs om en osminkad, orakad, oförskämt självgod socionomstudent som kritiserar ideal och könsrollssamhället. Jag är en helt underbar 21-årig tjej som på fritiden jobbar ideellt inom en tjejjour och tänker på fittor och sånt. Jag är grov i munnen, säger vad jag tycker och hatar onödigt moraliserande."

WTF!

Njo vulgofeministerna likt LD är ju inte särsklit charmiga alls men att det blir mycket fitta när man snackar fitta som i detta fallet är ju allt annat än märkligt kan jag tycka.
Citera
2013-09-02, 23:08
  #2627
Medlem
Jugdishs avatar
Nu är det förbjudet att knulla med, det är tydligen kvinnoförnedrande och man stödjer "patriarkatet" om man kör in kuken i fittan.

Vad är detta för pajas? På med foliehatten!

http://www.arsinoe.se/bloggutmaning-...rationsnormen/
Citera
2013-09-02, 23:26
  #2628
Avstängd
Burross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Nu är det förbjudet att knulla med, det är tydligen kvinnoförnedrande och man stödjer "patriarkatet" om man kör in kuken i fittan.

Vad är detta för pajas? På med foliehatten!

http://www.arsinoe.se/bloggutmaning-...rationsnormen/

Hahaha hmm ta man bort all typ av penetration så tror jag inte män kan ha sex längre.
Handjobs kanske funkar iof, det kanske är feministgodkänt. Ta ett stadigt grepp om patriarken sas...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback