2012-05-28, 17:27
Medlem
Kim.84s avatar
Prövade att skrubba kroppen och ansiktet med kaffe (finmalet),det funkade jättebra och huden blev len och mjuk! Tog på lotion efteråt.Detta kommer att bli min nya rutin varje vecka,billigt och bra!
Citera
2012-05-28, 17:29
Medlem
Fettopappas avatar
Oftast använder man det när man ska basta.
Citera
2012-05-28, 17:37
Medlem
Kim.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettopappa
Oftast använder man det när man ska basta.
jasså? hur då? funkar jättebra som peeling iaf
Citera
2012-05-28, 17:54
Medlem
Cokekillers avatar
Hur gör du detta?
Tar du bara rent finmalet kaffe och skrubbar omkring i ansiktet eller har du något mer till det?
Citera
2012-05-28, 18:05
Medlem
Kim.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cokekiller
Hur gör du detta?
Tar du bara rent finmalet kaffe och skrubbar omkring i ansiktet eller har du något mer till det?
ja,jag tar lite i handen och blandar lite med vatten,men man får vara försiktig i ansiktet så att man inte skrubbar för mycket..om man vill kan man ju blanda ut det med något..men jag tycker att det funkar bäst som det är.
Citera
2012-05-28, 18:10
Medlem
Cokekillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kim.84
ja,jag tar lite i handen och blandar lite med vatten,men man får vara försiktig i ansiktet så att man inte skrubbar för mycket..om man vill kan man ju blanda ut det med något..men jag tycker att det funkar bäst som det är.

Okej, skall testas!
Citera
2012-05-28, 18:22
Medlem
Kim.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cokekiller
Okej, skall testas!
Kul att höra vad du tyckte om det sen
Citera
2012-05-29, 17:20
Medlem
Lys avatar
Om jag får tag på bryggkaffe här i England ska jag absolut testa kaffe-peeling. De verkar bara ha pulverkaffe här, men kanske går det få tag på riktigt kaffe.
Citera
2012-05-30, 17:08
Medlem
MiniBlodkroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kim.84
Prövade att skrubba kroppen och ansiktet med kaffe (finmalet),det funkade jättebra och huden blev len och mjuk! Tog på lotion efteråt.Detta kommer att bli min nya rutin varje vecka,billigt och bra!

Blanda lite honung med kaffet så kommer det bli ännu bättre effekt - mjuk, len, fin och perfekt hud! Det är den bästa skrubben som finns!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in