Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-28, 11:50
  #1
Medlem
Jag undrar om det är någon som har erfarenhet från bemaningsföretaget Swedish Recruitment?
Om du nu har erfarenhet av bemaningsföretaget så skriv gärna vad du tyckte, eftersom det är första gången jag söker mig utomlands så vill jag ha lite mer information än vad hemsidan har att erbjuda.

http://www.swedishrecruitment.com/index.php

Tack på förhand.
Mvh Daemeon
Citera
2012-10-23, 21:38
  #2
Medlem
Morrissons avatar
Även jag är nyfiken på om någon har erfarenhet av detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Daemeon
Jag undrar om det är någon som har erfarenhet från bemaningsföretaget Swedish Recruitment?
Om du nu har erfarenhet av bemaningsföretaget så skriv gärna vad du tyckte, eftersom det är första gången jag söker mig utomlands så vill jag ha lite mer information än vad hemsidan har att erbjuda.

http://www.swedishrecruitment.com/index.php

Tack på förhand.
Mvh Daemeon

Det var ett par månader sen du postade tråden, har du sökt något jobb? Hur har det gått isåfall?
Citera
2012-10-24, 01:17
  #3
Medlem
kirrem4ns avatar
Jag har själv kollat efter några jobb som dom har men skulle vara skönt om någon har något erfarenhet av dessa. Är tacksam av all info!
Citera
2012-11-05, 10:12
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrisson
Även jag är nyfiken på om någon har erfarenhet av detta.



Det var ett par månader sen du postade tråden, har du sökt något jobb? Hur har det gått isåfall?



Jag har sökt jobb runt omkring i sverige även utomlands så som Irland, Norge, Island.

Under tiden nu har jag varit på flertal intervjuver men inget napp. Har legat på hoss arbetsförmedlingen och blev skickad till en jobbcoach Work4you som jag har varit på ett tag nu. Det har gett mig en större insikt hur man söker och vad man ska tänka på och fått tipps osv.

Fick ett jobb som städare på en skidort i norge men kunde inte ta jobbet för jag hade inga pengar så jag skulle klara av att vara där dem 2 första månaderna. Tjänsten var på 25%


Det har inte gått särskillt bra för mig med att hitta ett jobb. Men det är bara att ligga i anntar jag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback