2012-05-27, 11:36
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskryttare
Nej, det kommer hållas på Tierp Arena!

Kul för Sverige även om jag personligen inte är jätteintresserad.
Citera
2012-05-27, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Markoolio och E-type borde vara programledare. Kan nog bli ganska så bra då. De har bra personkemi tillsammans.
Citera
2012-05-27, 11:42
Medlem
FruDekadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormhill
Programledare kommer vara Petra mede och Mikael Persbrandt!!
Fyfan. Det där hade varit hemskt, vedervärdigt och totalt outhärdligt.

Jag står fast vid att Alexander Skarsgård hade varit det perfekta (men omöjliga) valet. Han är charmig, snygg och känd utomlands. Damerna älskar honom.

Har ännu inte lyckats klura ut två passande brudar. Dom måste ju självklart vara snygga och charmiga.
Citera
2012-05-27, 11:47
Medlem
Koreanskbots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upparintener
Aftonbladets rubrik

"Kalabalik efter Loreens euforiska vinst"

andra gången man drar ett skämt är ju aldrig lika roligt, och de använde ju nästan exakt samma titel när hon vann svenska melodifestivalen..

OnT:

Kul att sverige vann i med en sån utklassning!

Vilka tror ni kommer bli programledarna?

Själv tror jag på David Hellenius som killen, tjejprogramledaren är lite svårare..

Själv hoppas jag på kungen faktiskt, skulle vara riktigt spektakulärt att se honom hålla i det å andra sidan så vet jag inte riktigt vem jag skulle förslå som den kvinnliga programledaren
Citera
2012-05-27, 11:52
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koreanskbot
Själv hoppas jag på kungen faktiskt, skulle vara riktigt spektakulärt att se honom hålla i det å andra sidan så vet jag inte riktigt vem jag skulle förslå som den kvinnliga programledaren

Där satte du allt huvudet på spiken!

Hoppas verkligen det blir verklighet!
Citera
2012-05-27, 11:53
Medlem
Citat:

"Kära Örebroare..."
Citera
2012-05-27, 11:58
Medlem
U138s avatar
Hockey VM och Eurovision samtidigt i samma stad Vilken folkfest det kommer bli! Hoppas på låga biljettpriser och bra marknadsföring så båda evenemangen blir fullsatta
Citera
2012-05-27, 12:00
Medlem
LifeRapes avatar
edit: delete
Senast redigerad av LifeRape 2012-05-27 kl. 12:22.
Citera
2012-05-27, 12:02
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Camilla Henemark
Citera
2012-05-27, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upparintener
Aftonbladets rubrik

"Kalabalik efter Loreens euforiska vinst"

andra gången man drar ett skämt är ju aldrig lika roligt, och de använde ju nästan exakt samma titel när hon vann svenska melodifestivalen..

OnT:

Kul att sverige vann i med en sån utklassning!

Vilka tror ni kommer bli programledarna?

Själv tror jag på David Hellenius som killen, tjejprogramledaren är lite svårare..
Hellenius är en trevlig prick! Men skulle även kunna se Peter Magnusson tillsammans med Gina?
De var väl 3 programledare i Baku, men troligtvis blir det ingen av de ovanstående utan vi tar säkert in nått schlagerfnask, Carola kanske...
Citera
2012-05-27, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MEGADiamantidis
Hellenius är en trevlig prick! Men skulle även kunna se Peter Magnusson tillsammans med Gina?
De var väl 3 programledare i Baku, men troligtvis blir det ingen av de ovanstående utan vi tar säkert in nått schlagerfnask, Carola kanske...
Vem som helst förutom Gina. Den där tjejen har fått för mycket uppmärksamhet den senaste tiden. Så fort hon öppnar käften blir jag bara irriterad.
Citera
2012-05-27, 12:10
Medlem
BrottareGustavs avatar
Oh.. Herregud.. Bara inte den kvinnliga blir Ana Gina

EDIT:

Jag hoppas på att de tar in någon riktig legend som är känd runtom.. Tänk om t.ex. Skarsgård d.ä. hade blivit programledare.
Senast redigerad av BrottareGustav 2012-05-27 kl. 12:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in