Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-17, 23:08
  #6277
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berZelius84
När jag körde denna, 3-MMC, min första kärlek bland alla substanser därute!
Kom jag fram till att en bomb i gelatinkapsel på 250-300mg + en 100mg näsa när bomben började slå, var en ganska najs kombo!

Håller med dig om detta. 3-MMC var riktigt nice att börja med en bomb och sedan fylla på i snoken när bomben slagit.
Citera
2018-10-19, 03:36
  #6278
Medlem
vargstars avatar
Körde denna IV och efter andra doseringen blev blodet tjockt som satan, svinjobbigt.

Annars bra med eufori, dock kort rus men det visste jag. Fungerade och fylla på 3-4 gånger.

2,5 av 5 kanelbullar.
__________________
Senast redigerad av vargstar 2018-10-19 kl. 03:59.
Citera
2018-11-19, 21:51
  #6279
Medlem
HentaiMannens avatar
Beställt hem lite av denna, tänkte liksom "åh, denna RC missade jag, den var populär" sen ser jag i tråden att jag tagit ganska mycket av denna 2013. Jag har nämligen postat i denna tråd 60ggr.

Får förhoppningsvis hem det imorgon men då jag glömt bort att jag testat denna drog så har jag även glömt vilken dos jag gillade. I tråden har jag skrivit att jag älskade en 300mg bomb men det låter lite starkt. Panelen?
Citera
2018-11-19, 22:11
  #6280
Avstängd
Villevalios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Beställt hem lite av denna, tänkte liksom "åh, denna RC missade jag, den var populär" sen ser jag i tråden att jag tagit ganska mycket av denna 2013. Jag har nämligen postat i denna tråd 60ggr.

Får förhoppningsvis hem det imorgon men då jag glömt bort att jag testat denna drog så har jag även glömt vilken dos jag gillade. I tråden har jag skrivit att jag älskade en 300mg bomb men det låter lite starkt. Panelen?

Med dagens skit du får från Europas leverantörer så kan jag garantera dig att du aldrig kommer uppleva det du fick 2013. Oavsett dosering
Citera
2018-11-19, 22:25
  #6281
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villevalio
Med dagens skit du får från Europas leverantörer så kan jag garantera dig att du aldrig kommer uppleva det du fick 2013. Oavsett dosering

Hm, hoppas du har fel. Tog nyligen 6-APB som kom från samma snubbar och det funkade som det ska till slut iaf. Vi får väl se imorgon/när det kommer.
Citera
2018-11-20, 00:13
  #6282
Avstängd
Villevalios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Hm, hoppas du har fel. Tog nyligen 6-APB som kom från samma snubbar och det funkade som det ska till slut iaf. Vi får väl se imorgon/när det kommer.

Av egen erfarenhet så skulle jag inte ja några högre förväntningar på grejerna tyvärr.
Citera
2018-11-20, 16:17
  #6283
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villevalio
Av egen erfarenhet så skulle jag inte ja några högre förväntningar på grejerna tyvärr.

Är på det nu. Har ingen våg så vettesjutton min dos men började med en ögonmåttad 100mg typ 12:30 idag och har sedan dess tagit små bumpar. Tog en större dos, kanske 200mg, bombat för 10 min sedan.

Nog fan är det godkänt alltid. Känner definitivt av de flesta stimulantia effekter som borde vara med. Ingen eufori dock, men mysig vardagsstim och stämning.

Hoppas på lite mer av en rush av bomben när den slår på.

Negativ effekt är min puls som är lite hård och snabb.
Citera
2018-11-20, 17:43
  #6284
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Är på det nu. Har ingen våg så vettesjutton min dos men började med en ögonmåttad 100mg typ 12:30 idag och har sedan dess tagit små bumpar. Tog en större dos, kanske 200mg, bombat för 10 min sedan.

Nog fan är det godkänt alltid. Känner definitivt av de flesta stimulantia effekter som borde vara med. Ingen eufori dock, men mysig vardagsstim och stämning.

Hoppas på lite mer av en rush av bomben när den slår på.

Negativ effekt är min puls som är lite hård och snabb.

Ah, den bomben visste var den satt. Riktigt skön effekt vilket får mig att konstatera att bra 3-mmc fortfarande finns att få tag i!
Citera
2018-11-20, 19:41
  #6285
Avstängd
Villevalios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Ah, den bomben visste var den satt. Riktigt skön effekt vilket får mig att konstatera att bra 3-mmc fortfarande finns att få tag i!


Kul att höra själv har jag slutat slänga pengar på 3mmc, har fått så otroligt många dåliga batcher och så är det oftast dyrare än 3cmc/4cmc som gör jobbet bättre.
Har dock sätt att flera stora aktörer fått in 3mmc igen, men med väldigt blandad kritik ifrån köparna.
Citera
2018-11-20, 19:57
  #6286
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villevalio
Kul att höra själv har jag slutat slänga pengar på 3mmc, har fått så otroligt många dåliga batcher och så är det oftast dyrare än 3cmc/4cmc som gör jobbet bättre.
Har dock sätt att flera stora aktörer fått in 3mmc igen, men med väldigt blandad kritik ifrån köparna.

Mitt är från "knarkcentralen" , deras beskrivning säger 99% rent men det vettefan om man kan lita på. Men nog fan slog det på fint iaf och de har bra betyg på DM.

Var lite halvbesviken innan bomben, då var det bara "OK". Men bomben satte en jävla fart på det hela. Är ganska tungt påverkad nu efter min andra bomb.
Citera
2018-11-22, 01:08
  #6287
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Mitt är från "knarkcentralen" , deras beskrivning säger 99% rent men det vettefan om man kan lita på. Men nog fan slog det på fint iaf och de har bra betyg på DM.

Var lite halvbesviken innan bomben, då var det bara "OK". Men bomben satte en jävla fart på det hela. Är ganska tungt påverkad nu efter min andra bomb.

Också haft från "knarkcentralen" och kan bara säga att deras 3-mmc gör ett bra jobb.
Citera
2018-11-23, 02:33
  #6288
Avstängd
Villevalios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Mitt är från "knarkcentralen" , deras beskrivning säger 99% rent men det vettefan om man kan lita på. Men nog fan slog det på fint iaf och de har bra betyg på DM.

Var lite halvbesviken innan bomben, då var det bara "OK". Men bomben satte en jävla fart på det hela. Är ganska tungt påverkad nu efter min andra bomb.

Renhalten tvivlar jag inte på, den är säkert 99%. Problemet med kvaliteten är vad jag tror okunnighet och noggrannhet vid själv processen. Det kineserna tillverka var med perfektion och noggrannhet. Men efter att Europa fick ta över tillverkningen så sjönk kvaliteten på substansen. Min teori iaf. I kina kokades det i ett labb, i Europa i ett polsk garage.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback