30 076 besökare online
856 542 medlemmar • 45 801 721 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Samhälle > Organiserad brottslighet
Svara på ämne
Ämnesverktyg
plinko
Medlem
I en artikel i Expressen så rapporteras det om en "drogvåg" i Västerås, en kraftig ökning av MDPV-bruk.

Vilket kriminellt nätverk i Västerås är det som säljer denna drog?

http://www.expressen.se/nyheter/akut...efter-drogvag/

aceblack
Medlem
aceblacks avatar
Slår ut hjärnan och ger bestående men är väl lite väl överdrivet va?
Antagligen är det väl balter eller något som smugglar in det i Sverige och sedan säljer det till lokala kriminella.

Caacrinolaas
Medlem
Caacrinolaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Slår ut hjärnan och ger bestående men är väl lite väl överdrivet va?
Antagligen är det väl balter eller något som smugglar in det i Sverige och sedan säljer det till lokala kriminella.

Skulle nog inte vilja påstå att det är överdrivet. När man har sett en del som går på den där drogen så förstår man att den inte kan vara så nyttig för skallen, flera beskriver ju det som att man brinner upp inifrån.

JItterbugg
Medlem
Expressen är som vanligt 4 år efter. MDPV har funnits i stan hur länge som helst och det verkar finnas gott om kunder också. Jag har inte hajat grejen med MDPV, sjuka hjärnspöken är i underkant om man säger så.

Jag kom till tråden för att fråga, är inte MDPV populärt i någon annan stad än Västerås? Vi är ett skumt släkte, 021 menar jag..

aceblack
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JItterbugg
Expressen är som vanligt 4 år efter. MDPV har funnits i stan hur länge som helst och det verkar finnas gott om kunder också. Jag har inte hajat grejen med MDPV, sjuka hjärnspöken är i underkant om man säger så.

Jag kom till tråden för att fråga, är inte MDPV populärt i någon annan stad än Västerås? Vi är ett skumt släkte, 021 menar jag..

Västerås och Norrköping ska tydligen vara de städer mest störst problem med MDVP enligt medierna.

ArkanoidQ
Medlem
ArkanoidQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Västerås och Norrköping ska tydligen vara de städer mest störst problem med MDVP enligt medierna.

Hells Angels är verksamma i båda städerna. I april dömdes en person med kopplingar till HA i Västerås för att ha smugglat samt förvarat en ansenlig mängd MDPV i sitt hem. Om detta besvarar TS fråga låter jag emellertid vara osagt.

http://vlt.se/nyheter/hallstasura/1....a-under-golvet

Svara på ämne
Topp Dela »