• 2
  • 3
2009-06-08, 17:46
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyfall
Kom igen nu...

vad heter filmen med gurkan? - "Rebeccas rövtest" verkar vara fel.

Verkligen!!
Citera
2009-06-08, 22:10
Medlem
Jag har den omtalade filmen och det är 3st västeråstjejer med i den.Jag hyrde filmen vid Hagavideo och kopierade den Detta måste ha varit runt 1995.Den snyggaste av dom var ju en lång brunett som hade en kropp som en gudinna. Hon som körde med gurkan tycker jag var halvful.När jag hyrde filmen så hette den "Unga svenska nybörjare 1" Jag gissar att jag lånat ut denna film till runt 20-30 personer alla från Västerås
Citera
2009-06-09, 16:50
Medlem
johnjohns avatar
Finns det någon chans att du kan lägga ut den. jag hittar bara tvåan (haha)
JJ.
Citera
2009-06-09, 17:43
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efraim Barkbit
Jag har den omtalade filmen och det är 3st västeråstjejer med i den.Jag hyrde filmen vid Hagavideo och kopierade den Detta måste ha varit runt 1995.Den snyggaste av dom var ju en lång brunett som hade en kropp som en gudinna. Hon som körde med gurkan tycker jag var halvful.När jag hyrde filmen så hette den "Unga svenska nybörjare 1" Jag gissar att jag lånat ut denna film till runt 20-30 personer alla från Västerås

Upload or it didn't happen!!
Citera
2009-06-09, 21:04
Medlem
endymions avatar
Har sett och har en hel del amatörklipp på brudar från v-ås. Men dom är nog alla gjorda när dom är under 18. (iaf dom flesta)
Citera
2009-06-09, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Har sett och har en hel del amatörklipp på brudar från v-ås. Men dom är nog alla gjorda när dom är under 18. (iaf dom flesta)

Tippar att du får ett gäng PM nu...
Citera
2009-06-19, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Wadd
Upload or it didn't happen!!

https://www.flashback.org/showpost....&postcount=170

Här har du den snyggaste av västeråsbrudarna

Skulle nog inte bli så lyckat med min gamla vhs-film som dessutom har kass bildkvalite.
Citera
2009-06-19, 15:17
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:

Skulle nog inte bli så lyckat med min gamla vhs-film som dessutom har kass bildkvalite.

Äsch det var ju "Rebeccas rövtest" som var av intresse :P
Citera
2009-06-30, 15:22
Medlem
Citat:

Håller med.
Riktig snygg båda då och nu
Citera
2010-11-08, 02:04
Medlem
När jag för många år sedan gick i sjuan på Gidionsbergsskolan så gick de stora rykten om en film kallad Svarres, eftersom killen i filmen hette de. Jag, min kompis och ungefär hela skallberget/gidionsberg spekulerade kring tjejen i filmen eftersom hon va sjukt lik en tjej som hette Elvira om jag inte minns fel. Hon gick även på den tiden i min klass.
Varje gång någon frågade henne om det var hon som medverkade i filmen så hade hon alltid tagit illa upp, blivit generad eller börjat grina.
Iof kan man ju ta illa upp även fast man inte medverkat i den, men jag antar att det var hon.

Jag har själv sett filmen en gång i tiden hos en gammal kompis jag inte känner längre och det är läskigt lik henne.

Men iaf så undrar jag nu om någon mera har hört om den ? Folk födda 88 - 91 Bör veta vilken film jag menar om man gått på Gidionsbergsskolan.
Citera
2010-11-08, 16:25
Medlem
Bret-Harts avatar
Om hon var 17 så är ju filmen olaglig om inte annat,tråkigt med folk som ska sabba för tjejer på det där viset tycker jag genom att trakassera och ha sig,usch!
Citera
2010-11-22, 18:51
Medlem
Idag är hon 18 eller 19, men som sagt yngre i filmen så ja, jag antar att den är olaglig ?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in