Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-26, 03:09
  #25
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fennarn
Det är väl upp till egen tolkning, det är väl ändå min åsikt om vad jag tycker om Jones? Menar du att jag har hoppat på någon bandwagon från forumen eller att jag har skapat min egen åsikt. Det är något du omöjligen kan känna till. Nu är det så att jag faktiskt tycker att Jones är arrogant och skiter fullständigt hur mycket det överdrivs på forumen från folk som också bara skrivit sin egna åsikt.
Aja. Men jo, det är klart att människor dissar Jones för att alla andra gör det, till stor del. Jag vet inte med dig, men generellt. Jag tycker mest bara det är tradigt att så fort ämnet JBJ kommer upp, vilket är riktigt ofta förstås, måste man dras med massa onödig negativitet.
Citera
2012-07-09, 00:16
  #26
Medlem
So, Dan. Have you brought in anybody to mimic JJ's-style?
Yeah, I've brought in Cyrille Diabate...

*facepalm*

http://www.youtube.com/watch?v=UmTPkK5ge60&feature=plcp
Citera
2012-07-09, 16:35
  #27
Medlem
Azaels avatar
Kroppsformen är väl ungefär det enda de har någorlunda gemensamt? Bones har inte alls samma still stående.
Citera
2012-07-09, 20:55
  #28
Medlem
AriGold-s avatar
Tror att Jones tar hem det relativt enkelt. Ser inte hur Hendo skall kunna nå Jones med sina slag utan att blotta sig för mycket.

Underskattar inte Hendo men Jones är extremt talangfull & hans fysik plus räckvidd är oerhört imponerade
Citera
2012-07-10, 20:18
  #29
Medlem
Hoppas att Hendo träffar med the H-bomb och knockar honom värre än vad han knockade Bisping (ha-ha-ha). Men om vi ska vara realistiska så kommer Jones käka hendo
Citera
2012-07-11, 18:38
  #30
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Hendo var rätt chanslös mot Silva stående så jag tror Jones kommer leka rätt friskt med honom...
Citera
2012-07-11, 18:42
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Hendo var rätt chanslös mot Silva stående så jag tror Jones kommer leka rätt friskt med honom...

Jupp. Håller stenhårt på Hendo men det här blir nog för svårt, Jones är ett monster både ståendes och på marken. Underifrån vet jag inte men att Hendo plockar ner honom känns orealistiskt. Det ska väl vara H-bomben då, man kan ju hoppas.
Citera
2012-07-11, 19:26
  #32
Medlem
Jones kommer dominera hela matchen , men till slut kommer H-bomben och vi får en ny mästare.
Citera
2012-07-11, 19:40
  #33
Medlem
Realmadridrulezs avatar
Jag kan säga det så här utan följande diskussion, Jon Jones har redan vunnit. Gott folk, slösa inte bort er tid och kolla på matchen när Hendo blir brutaliserad. Bara om ni är sadister och gillar att se folk bli sönderslagna.
Citera
2012-07-12, 01:09
  #34
Medlem
Citadells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
So, Dan. Have you brought in anybody to mimic JJ's-style?
Yeah, I've brought in Cyrille Diabate...

*facepalm*

http://www.youtube.com/watch?v=UmTPkK5ge60&feature=plcp


Jaha? Den stående biten tror jag att han kan imitera väldigt bra.

För övrigt ger jag inte Henderson särskilt stor chans, såvida han inte träffar med högern.
__________________
Senast redigerad av Citadell 2012-07-12 kl. 01:12.
Citera
2012-07-13, 10:56
  #35
Medlem
Profaxs avatar
Såg just Hendo vs Shogun matchen och det är ganska oroväckande att Shogun tog ner Hendo ganska lätt 5-6 gånger. Utöver det så lyckades inte Hendo med någonting när han var i top-position utan blev ständigt hotad av Leglocks/sweeps.

Hendo är alltså mycket mindre än Jones, har dåligt TDD och faktiskt ganska dåligt ground game.. snacka om att satsa allt på ett kort.

EDIT: Utöver det så har han i det närmaste inga sparkar (förutom när han förbereder H-bomben) och har bara en submission vinst som var i Brazil Open '97...

Skulle Hendo vinna så blir det århundradets skräll..
__________________
Senast redigerad av Profax 2012-07-13 kl. 10:59.
Citera
2012-07-13, 15:26
  #36
Medlem
Det är mer troligt att Hendo vinner på att Bones skadar sig och ej kan fullfölja matchen, än att han skulle landa en h-bomb.

Detta kommer inte bli vackert, kattens lek med råttan tills att Bones ledsnar och sedan görs processen kort.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback