Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-25, 00:22
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profax
Är det bara jag som har svårt att glömma att Hendo faktiskt förlorade mot Shields (!)...

Nix. Det förvånar mig än idag. Hoppas för övrigt innerligt att Shields förlorar två-tre matcher och blir cuttad då han är extremt tråkig att titta på.

Vad gäller Hendersons chanser så är det fotarbete, tdd och en djävulusisk överhandshöger det enda som kan rädda honom. Tror dock att han är rätt körd.
Citera
2012-05-25, 00:35
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamMasterJay
Nix. Det förvånar mig än idag. Hoppas för övrigt innerligt att Shields förlorar två-tre matcher och blir cuttad då han är extremt tråkig att titta på.

Vad gäller Hendersons chanser så är det fotarbete, tdd och en djävulusisk överhandshöger det enda som kan rädda honom. Tror dock att han är rätt körd.
Var var egentligen grejen med Hendo där? Hård viktnedgång? Shields liksom...

Ser inte att Hendo tar JJ. Någon 'H-bomb' kommer vi nog inte få se heller. Vi behöver bara invänta en ny JJ, helt enkelt.
Citera
2012-05-25, 00:55
  #15
Medlem
Urijahs avatar
Kommentaren från highlightet på YT;

Citat:
If Henderson takes Jones' head off it'll be the best moment in mma history

Kan bara hålla med. FAN vad jag hoppas på Hendo!!!
Citera
2012-05-25, 04:57
  #16
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urijah
Kommentaren från highlightet på YT;



Kan bara hålla med. FAN vad jag hoppas på Hendo!!!
Äh. Alla Jones antifans är säkert bara avundsjuka på att han är född mer begåvad än dem. Inte tillräckligt begåvad för att hålla bilen på vägen, däremot...
Citera
2012-05-25, 05:10
  #17
Medlem
Det är väl inget snack egentligen? Ser inte hur Henderson ska vinna det här.

Inväntar rant från dip angående nånting.
Citera
2012-05-25, 08:45
  #18
Medlem
Fennarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Äh. Alla Jones antifans är säkert bara avundsjuka på att han är född mer begåvad än dem. Inte tillräckligt begåvad för att hålla bilen på vägen, däremot...
Förstår mig inte på sådana teorier att så fort man inte gillar något så är man avundsjuk. Jones begåvning är inget jag avundar, men jag erkänner att han är överlägset en av de bästa p4p fighters på planeten och att han har lyckats med det på sån kort tid är minst sagt imponerande. Jag gillar inte Jones för jag tycker att han är en pretentiös arrogant kuk. Samma anledning till att folk hyser agg mot Silva, men nu framstår Silva som mild jämfört med Jones' snack.
Citera
2012-05-25, 09:24
  #19
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fennarn
Förstår mig inte på sådana teorier att så fort man inte gillar något så är man avundsjuk. Jones begåvning är inget jag avundar, men jag erkänner att han är överlägset en av de bästa p4p fighters på planeten och att han har lyckats med det på sån kort tid är minst sagt imponerande. Jag gillar inte Jones för jag tycker att han är en pretentiös arrogant kuk. Samma anledning till att folk hyser agg mot Silva, men nu framstår Silva som mild jämfört med Jones' snack.
Det har bara blivit överdrivet på forumen...
Citera
2012-05-25, 13:42
  #20
Medlem
Fennarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Det har bara blivit överdrivet på forumen...
Det är väl upp till egen tolkning, det är väl ändå min åsikt om vad jag tycker om Jones? Menar du att jag har hoppat på någon bandwagon från forumen eller att jag har skapat min egen åsikt. Det är något du omöjligen kan känna till. Nu är det så att jag faktiskt tycker att Jones är arrogant och skiter fullständigt hur mycket det överdrivs på forumen från folk som också bara skrivit sin egna åsikt.
Citera
2012-05-25, 13:51
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitchell
Det är väl inget snack egentligen? Ser inte hur Henderson ska vinna det här.

Inväntar rant från dip angående nånting.
rant? Då får du vänta, han är avstängd några veckor till.
Citera
2012-05-25, 20:35
  #22
Medlem
Urijahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Äh. Alla Jones antifans är säkert bara avundsjuka på att han är född mer begåvad än dem. Inte tillräckligt begåvad för att hålla bilen på vägen, däremot...

Är själv inget Jones anitfan, tycker att det börjar bli väldigt svårt att förneka att han är den just nu mest talangfulla fightern i UFC. Men jag är ett betydligt större fan av Henderson. Har gillat honom sedan länge tillbaka, så därför hoppas jag att han vinner.

Med tanke på vad han har gjort innan, dubbel Pride-champ, Strikeforce champ, så skulle det vara helt sjukt om han går in om totalt krossar Jon Jones-hypen med en kraftig höger.
Citera
2012-05-25, 22:25
  #23
Medlem
NickRoyales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Äh. Alla Jones antifans är säkert bara avundsjuka på att han är född mer begåvad än dem. Inte tillräckligt begåvad för att hålla bilen på vägen, däremot...

Korkad teori.
Citera
2012-05-26, 00:04
  #24
Medlem
CamelNoseCrisss avatar
jag tror mer på Hendo än hela tråden hittils, nån som missat att hans boxning sett jävligt pricksäker ut de senaste matcherna-? han har hållt på så länge så klart han hunnit ha ups n down i karriären som korkade personer dömer honom för, tex mot shields, som han i stort sett slog ut i rond 1 och 2, sen gassade,

just nu har han sett jävligt bra ut, och är explosiv, och om saker går som jag hoppas, så kmr han ge jones en hård match, han tdd är riktigt bra(tills han gassar) oc tror inte han e rädd för clichen , han kommer torska pga dålig cardio frammåt 3dje ronden, men om jones klarar sig dit så kommer han få sin tuffaste match hittils,
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback