Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-28, 18:26
  #109
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...6-2006.svg.png

Inte den där va?


Åh herregud nej den klassika med blåa cirkeln
Citera
2012-05-28, 18:28
  #110
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timmmy
Edmonton & Islanders har snyggast i NHL.
I ES så toppar AIK & MODO.
AIKs ja men MoDos är ju så äckligt jävla fult. Tycker dem ska ha tröjan dem hade runt 2000. När det stod modo hockey diagonalt sen rött på det är ruggigt snyggt.
Citera
2012-05-28, 18:39
  #111
Medlem
TorstenFlincks avatar
Jag själv gillar cleana emblem, inte massa djur och krafs och speciellt något häftigt ord efter såsom "Florida Panthers" och "Timrå Red Eagles", sånt får mig verkligen att vilja spy galla.

Snygga loggor anser jag vara NY Rangers, Boston, Toronto, Philadelphia, Chicago och LA Kings.
Ska jag ge lite big ups till djurloggos så anser jag att Vancouver, Manitoba Moose och Pittsburghs emlem är snygga.

Hatobjekten över atlanten är Nashville Predators och Floridas emlem

I Sverige gillar jag Brynäs, Luleås originalemblem, AIK, och faktiskt Rögle som dock har ett djur i sin logga, dock föreställer det ju Skånes grip och där har man ju förståelse då det faktiskt spelar roll, till skillnad från t.ex Timrå, LHC och Luleås närvarande där man bara slängt in ett djur för att det är häftigt.

De vidrigaste svenska klubbmärkena är: Timrå, LHC, Borås, Malmö och HV71.
__________________
Senast redigerad av TorstenFlinck 2012-05-28 kl. 18:50.
Citera
2012-05-28, 18:52
  #112
Medlem
Södertäljes gamla tycker jag är rätt snygg.

http://havrepucken.files.wordpress.c...rtalje-sk1.gif

Absolut fulast måste nog vara Djurgår'n!
Citera
2012-05-28, 19:36
  #113
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorstenFlinck
Jag själv gillar cleana emblem, inte massa djur och krafs och speciellt något häftigt ord efter såsom "Florida Panthers" och "Timrå Red Eagles", sånt får mig verkligen att vilja spy galla.

Snygga loggor anser jag vara NY Rangers, Boston, Toronto, Philadelphia, Chicago och LA Kings.
Ska jag ge lite big ups till djurloggos så anser jag att Vancouver, Manitoba Moose och Pittsburghs emlem är snygga.

Hatobjekten över atlanten är Nashville Predators och Floridas emlem

I Sverige gillar jag Brynäs, Luleås originalemblem, AIK, och faktiskt Rögle som dock har ett djur i sin logga, dock föreställer det ju Skånes grip och där har man ju förståelse då det faktiskt spelar roll, till skillnad från t.ex Timrå, LHC och Luleås närvarande där man bara slängt in ett djur för att det är häftigt.

De vidrigaste svenska klubbmärkena är: Timrå, LHC, Borås, Malmö och HV71.



Manitoba Moose och Vancouvers är plast. Pittsburghs logga är fet tycker jag även om jag inte heller är ett fan av djurloggor.


Slidköping och Timröv är plast. Spec LHC med deras jävla tiger.. spelar ingen roll om dem har det som statsvapen eller vad fan det heter.
Citera
2012-05-28, 19:37
  #114
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viryz
Södertäljes gamla tycker jag är rätt snygg.

http://havrepucken.files.wordpress.c...rtalje-sk1.gif

Absolut fulast måste nog vara Djurgår'n!

Varför tycker du DIF? LHC , Timrå och HV71 är ju så äckliga att det finns fan inte.
Citera
2012-05-28, 20:21
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
Varför tycker du DIF? LHC , Timrå och HV71 är ju så äckliga att det finns fan inte.

Jag tycker Djurgårn's emblem är oerhört fantasilös. Ser ut som en halvfärdig teckning som en 5-åring har ritat.
Citera
2012-05-28, 20:44
  #116
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viryz
Jag tycker Djurgårn's emblem är oerhört fantasilös. Ser ut som en halvfärdig teckning som en 5-åring har ritat.

Hm jag själv tycker att den är rätt stilren men självklart finns det snyggare. Tyvärr så tycker jag AIKs är snyggare. Men vad spelare det för roll? Det är planen man vinner matcherna.
Citera
2012-05-28, 21:03
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
Hm jag själv tycker att den är rätt stilren men självklart finns det snyggare. Tyvärr så tycker jag AIKs är snyggare. Men vad spelare det för roll? Det är planen man vinner matcherna.

Ja jo visst, det är klart! Det är på planen man vinner matcherna! Men nu frågade du ju om varför jag tyckte så
Citera
2012-05-28, 21:12
  #118
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viryz
Ja jo visst, det är klart! Det är på planen man vinner matcherna! Men nu frågade du ju om varför jag tyckte så
Haha jag vet Men jag tycker inte DIFs logga är spec snygg men den funkar. Den var 10ggr fulare innan :P
Citera
2012-05-28, 21:25
  #119
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
Hm jag själv tycker att den är rätt stilren men självklart finns det snyggare. Tyvärr så tycker jag AIKs är snyggare. Men vad spelare det för roll? Det är planen man vinner matcherna.
Inte om man spelar för Djurgården.
Citera
2012-05-28, 21:29
  #120
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klockan123
Inte om man spelar för Djurgården.
Haha käften på dig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback