Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-22, 12:15
  #1
Medlem
Weebls avatar
Är intresserad av vad ni har för erfarenhet av gymvaruhusets bonuspoängssystem.

För mig trillar bonuspoängen inte in av sig självt utan jag måste maila och påpeka efter varje beställning att jag inte fått bonuspoäng.

Dessutom är jag grymt nyfiken på hur många kronor det går på en bonuspoäng för andra eftersom att det inte står någonstans på hemsidan.

Jag får 1 bonuspoäng för 12-13kr och då har jag "studentrabatt" vilket innebär att jag skall få mer bonuspoäng än en vanlig användare.


So enlighten me!
Citera
2012-05-22, 14:20
  #2
Medlem
Teddows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weebl
Är intresserad av vad ni har för erfarenhet av gymvaruhusets bonuspoängssystem.

För mig trillar bonuspoängen inte in av sig självt utan jag måste maila och påpeka efter varje beställning att jag inte fått bonuspoäng.

Dessutom är jag grymt nyfiken på hur många kronor det går på en bonuspoäng för andra eftersom att det inte står någonstans på hemsidan.

Jag får 1 bonuspoäng för 12-13kr och då har jag "studentrabatt" vilket innebär att jag skall få mer bonuspoäng än en vanlig användare.


So enlighten me!

Trillar in automatiskt hos mig, dock har jag för mig att alla produkter inte är bonusgivande. Min erfarenhet är att det handlar om småpengar och det är knappast därför jag har valt att handla hos gymvaruhuset. Om du nu är tvungen att maila dom varenda gång du ska ha bonuspoäng, varför ställer du då inte frågan till dom?
Citera
2012-05-22, 15:40
  #3
Medlem
Weebls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddow
. Om du nu är tvungen att maila dom varenda gång du ska ha bonuspoäng, varför ställer du då inte frågan till dom?

Det har jag gjort, får dock inget svar. Bara "Nu har vi uppdaterat dina bonuspoäng".
Citera
2012-05-22, 19:44
  #4
Medlem
nikenboles avatar
Tycker man ska vara glad för att de ens har ett bonussystem.

Prova ringa dem, de är väldigt snälla
Citera
2014-04-19, 17:41
  #5
Medlem
Har poängsystemet tagits bort?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback