Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-25, 23:08
  #49
Medlem
Megafailures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Tjej, 23 år.
Numera händer det sällan, kanske för att jag inte heller utstrålar någon direkt "Hej prata med mig"-aura. Men på krogen händer det fortfarande nästan varje gång. Fast jag brukar vara snabb på att förklara att jag är upptagen så att de kan gå vidare till nästa.

När jag var yngre blev jag raggad på hela tiden. Jag såg väl gladare och trevligare ut då.

Citera
2012-05-25, 23:12
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lycurgus
Den där biten får du nog jobba/tänka vidare på en aning dock, det räcker med 1sekund för att en kille ska veta om han är intresserad av att ha sex med en tjej eller inte.

Om hon är intresserad av innebandy, hockey eller vad hennes drömmar för framtiden är spelar ingen roll öht för killars intresse att knulla med en tjej, detta får vi kvinnor bara att tro för att inte verka så ytliga.

När det handlar om att dejta, är det ju en fördel om man har något att prata om. När det handlar om att knulla är det en annan sak.
Citera
2012-05-26, 01:08
  #51
Medlem
Lycurguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garn
När det handlar om att dejta, är det ju en fördel om man har något att prata om. När det handlar om att knulla är det en annan sak.

Att datea och att knulla kräver båda två konversering innan det sker, i 99% av fallen.
Citera
2012-05-26, 12:33
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karamella
Jag är 20+, bor i storstad. Jag upplever att folk raggar på mig varje dag, men det beror väl på hur man definierar "raggar". Jag får ögonkontakt, stora leenden, ibland någon kort kommentar som t.ex. "vad snygg du är", "vilka fina ögon", "wow" men de försöker inte starta ett samtal direkt då jag inte ger någon särskild respons. Ibland på tunnelbanan händer det att folk ler, kommer närmre och frågar t.ex. "Vad läser du för bok?" eller så.

Reflekterar du någonsin över att killen bredvid dig på tunnelbanan antagligen aldrig har och aldrig kommer att bli raggad på? Jag menar inte att du ska känna skuld över detta men är det inte lite (o)lustigt egentligen, ni är ju båda människor ändå. Jag ser rätt bra ut måste jag säga (kille) och alltså det händer bara inte att någon tjej ler eller ger mig en kommentar. Eller jo för några veckor sen var det faktiskt en tjej som sa "jag måste bara säga att du är så jävla snygg" eller något, det kändes väldigt bra men jag tror att hon var full så då är det inte värt lika mycket. Anyways, det har aldrig hänt förut vad jag kan minnas, de allra flesta tjejer som ser hyfsade ut stirrar rakt fram och undviker ögonkontakt. Kan bara tänka mig hur det känns för killar som inte ser så bra ut, eller alla fula gubbar och kärringar.
Citera
2012-05-26, 16:32
  #53
Medlem
19, ser ganska bra ut.

Det har hänt en gång att jag har blivit _ordentligt_ raggad på. Killen mittemot mig på tuben började snacka med mig, gav komplimanger, frågade efter nummer osv. Annars är det invandrare som ropar saker efter en ibland. (Tunnelbanekillen var svensk, från en annan stad)
Citera
2012-05-27, 14:35
  #54
Medlem
airell8s avatar
24 år, Södertälje.

Jag bor ju i lilla bagdad så här blir jag raggad på dagligen. Ser bra ut och är lång och smal, tatuerad. Ränner runt i slängiga linnen och små shorts. Rödhårig och vild. Bodde tidigare i Spånga, var väl samma lika. Går ut mycket i stan och mest på götgatan och söder, blir raggad på ofta
Citera
2012-05-27, 18:14
  #55
Medlem
24 år gammal kille. Bor i malmö. 0 ragg om året. 0 Tjejer som flörtat med mig under min livstid. 0 tjejer som svarat när jag artigt sagt hej. P.s ser bra ut, det gör jag.
Citera
2012-05-27, 18:21
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
24 år gammal kille. Bor i malmö. 0 ragg om året. 0 Tjejer som flörtat med mig under min livstid. 0 tjejer som svarat när jag artigt sagt hej. P.s ser bra ut, det gör jag.

Du skrev i fel tråd bro.
Citera
2012-05-27, 18:29
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Du skrev i fel tråd bro.
Inte riktigt. Martyrerar om ett samhällsproblem här.
Citera
2012-05-27, 18:37
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Inte riktigt. Martyrerar om ett samhällsproblem här.

Tyvärr hostar vi inget pity party åt dig idag. Du kan ju alltid göra en egen tråd.
Citera
2012-05-27, 18:41
  #59
Avstängd
zarajas avatar
ofantligt sällan, bor nog i fel stad.

()
Citera
2012-05-27, 18:47
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaraja
ofantligt sällan, bor nog i fel stad.

()

MVH / Inte så snygg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback