Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-20, 23:34
  #1
Medlem
Hej!

Jag vet inte om denna är postad i rätt forum, men jag försöker. Jo så här är det, jag skulle vilja ha tips om en sunkig bingohall i Stockholm. De flesta jag kollat upp är fräscha och mycket automatspel. Jag är ute efter en bingohall med riktiga brickor, en gammal kärring som ropar ut numren och risig inredning. Dvs den klassiska fördomsbilden av en bingohall. De kanske inte finns längre?
Citera
2012-05-20, 23:44
  #2
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenozalle
Hej!

Jag vet inte om denna är postad i rätt forum, men jag försöker. Jo så här är det, jag skulle vilja ha tips om en sunkig bingohall i Stockholm. De flesta jag kollat upp är fräscha och mycket automatspel. Jag är ute efter en bingohall med riktiga brickor, en gammal kärring som ropar ut numren och risig inredning. Dvs den klassiska fördomsbilden av en bingohall. De kanske inte finns längre?

skärholmen vet jag har en, men vettefan hur den ser ut...
Citera
2017-11-22, 21:50
  #3
Medlem
Exakt samma sak som Xenozalle frågade om är jag också ute efter.
Så här kommer ett ordentligt trådlyft!
Citera
2019-11-13, 21:07
  #4
Medlem
KUSEs avatar
Letar efter ett sunkigt eller halvrisigt bingohak där kaffet är kallt eller fisljummet. Gärna om plattan inte är i samma rum som kaffebägaren eller om den står bredvid plattan och får svalna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback