Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-26, 13:24
  #229
Medlem
Mokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FnurrHa
Och? Det säger inte mera än att det är en massa fjuniga tonårsgrabbar som gillar BSS? Om du vill koppla ihop källkritik med Alexas så har du ej fattat vad källkritik är

Nä det är klart.. för tröttmössor som dig så är ingenting seriöst.. frågan är fortfarande: vem bestämmer vad som är seriöst eller inte, vem bestämmer vad som är sant eller inte.. vem?
Citera
2012-05-26, 14:02
  #230
Avstängd
trevligochmysigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FnurrHa
Var är Fridentid idag? Källan räknas som lika opartisk som info14/avpixlat.

Den är per definition felaktig för att den är politisk? Gäller det alla politiska källor?
Citera
2012-05-26, 14:04
  #231
Avstängd
trevligochmysigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FnurrHa
Och? Det säger inte mera än att det är en massa fjuniga tonårsgrabbar som gillar BSS? Om du vill koppla ihop källkritik med Alexas så har du ej fattat vad källkritik är

Vet du själv vad källkritik är? Vad är tex källan på att Fria Tiders besökare är "fjuniga tonårsgrabbar som gillar BSS"?
Citera
2012-05-27, 04:50
  #232
Medlem
birgerburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FnurrHa
Var är Fridentid idag? Källan räknas som lika opartisk som info14/avpixlat.

Hur gör man en bedömning av vad som är en "opartisk källa"? Genom en subjektiv bedömning?
Citera
2012-05-27, 14:30
  #233
Medlem
FnurrHas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mokos
Nä det är klart.. för tröttmössor som dig så är ingenting seriöst.. frågan är fortfarande: vem bestämmer vad som är seriöst eller inte, vem bestämmer vad som är sant eller inte.. vem?
Hihihi, Ts har lagt upp citat från sajten avpixlat. Avpixlat är SD:s internetbaserade propagandamaskin. Tråden handlar om hur en Sd:are blir misshandlad. Vilken sida tror du avpixlat står på? Tror du i din vildaste tonårsfantasi att avpixlats "journalistik" är opartisk?
Det komiska är att ni BSS-boys brukar föra analoga resonemang kring Aftonbladet
Citera
2012-05-27, 16:19
  #234
Avstängd
trevligochmysigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FnurrHa
Hihihi, Ts har lagt upp citat från sajten avpixlat. Avpixlat är SD:s internetbaserade propagandamaskin. Tråden handlar om hur en Sd:are blir misshandlad. Vilken sida tror du avpixlat står på? Tror du i din vildaste tonårsfantasi att avpixlats "journalistik" är opartisk?
Det komiska är att ni BSS-boys brukar föra analoga resonemang kring Aftonbladet

Så alla politiska tidningar är enligt dig opålitliga? Låter ju snarare som att du inte ser något problem med kvinnomisshandeln, antinationalister brukar inte se problem med sådan kriminalitet.
Citera
2012-05-28, 11:25
  #235
Medlem
Mokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FnurrHa
Hihihi, Ts har lagt upp citat från sajten avpixlat. Avpixlat är SD:s internetbaserade propagandamaskin. Tråden handlar om hur en Sd:are blir misshandlad. Vilken sida tror du avpixlat står på? Tror du i din vildaste tonårsfantasi att avpixlats "journalistik" är opartisk?
Det komiska är att ni BSS-boys brukar föra analoga resonemang kring Aftonbladet

Fan... jag måste nog börja skriva långsamt .. för du verkar ju fatta otroligt trögt..

ok.. försök och häng med här nu.. försök!

1.Att sajten avpixlat redovisar för en händelse.. innebär det per automatik att händelsen inte ägt rum för att du anser AP vara en "opartisk" källa?

2.Kan du åtmionstonde försöka låta bli dina våta kopplingar till nazism? jag vet att du älskar den men försök att låta bli.

3.Om något står i Aftonbladet/Expressen och jag läser det, skall jag då börja ifrågasätta nyhetens riktighet bara för att dessa propagandablaskor för S och M inte är "opartiska" ?

4. Vad vill du egentligen komma med ditt resonemang..? Att AP inte är opartiska.. det vet vi redan.. på samma sätt som AB och Expressen inte heller är opartiska.. men vad vill du egentligen mena med ditt okontrollerade ordbajseri?
Citera
2012-05-28, 11:43
  #236
Medlem
Kommunistfans avatar
Våld är aldrig lösningen på problemet brödrer och systrar. Låt oss bekämpa fienden verbalt den politiska vägen . Endast då kan vi vinna kampen.
__________________
Senast redigerad av Kommunistfan 2012-05-28 kl. 11:48.
Citera
2012-05-28, 13:13
  #237
Medlem
FnurrHas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mokos
Fan... jag måste nog börja skriva långsamt .. för du verkar ju fatta otroligt trögt..

ok.. försök och häng med här nu.. försök!

1.Att sajten avpixlat redovisar för en händelse.. innebär det per automatik att händelsen inte ägt rum för att du anser AP vara en "opartisk" källa?

2.Kan du åtmionstonde försöka låta bli dina våta kopplingar till nazism? jag vet att du älskar den men försök att låta bli.

3.Om något står i Aftonbladet/Expressen och jag läser det, skall jag då börja ifrågasätta nyhetens riktighet bara för att dessa propagandablaskor för S och M inte är "opartiska" ?

4. Vad vill du egentligen komma med ditt resonemang..? Att AP inte är opartiska.. det vet vi redan.. på samma sätt som AB och Expressen inte heller är opartiska.. men vad vill du egentligen mena med ditt okontrollerade ordbajseri?
1. Händelsen har säkerligen ägt rum. Med en viss frisering av objektiva fakta.
2. Tyvärr så gör jag allt i min makt att visa på BSS-boys "sanna jag".
3. Du granskar hur du vill granska. Personligen så "granskar" jag information som jag tar del av.
4. Om en trådskapare skriver sin tråd baserat på en källa som är jävig så fallerar hela trådens resonemang. Självkritiken från BSS-boys är obefintlig
Citera
2012-05-28, 14:01
  #238
Avstängd
trevligochmysigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FnurrHa
1. Händelsen har säkerligen ägt rum. Med en viss frisering av objektiva fakta.
2. Tyvärr så gör jag allt i min makt att visa på BSS-boys "sanna jag".
3. Du granskar hur du vill granska. Personligen så "granskar" jag information som jag tar del av.
4. Om en trådskapare skriver sin tråd baserat på en källa som är jävig så fallerar hela trådens resonemang. Självkritiken från BSS-boys är obefintlig

1. Äh, kör vidare på dina konspirationer du, att allt Avpixlat skriver om omöjligt kan ha hänt. Världen behöver mer skratt.
2. Nej det gör du inte, du ljuger om SD medvetet. Stor skilnnad.
3. Nej, det gör du inte, du förvränger information även om du inte vet skillnaden.
4. Men du påstår ju att alla källor som har en politisk grund är "jäviga", det är ju ett löjeväckande påstående av en obildad extremist.
Citera
2012-05-29, 09:51
  #239
Medlem
Mokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FnurrHa
1. Händelsen har säkerligen ägt rum. Med en viss frisering av objektiva fakta.
2. Tyvärr så gör jag allt i min makt att visa på BSS-boys "sanna jag".
3. Du granskar hur du vill granska. Personligen så "granskar" jag information som jag tar del av.
4. Om en trådskapare skriver sin tråd baserat på en källa som är jävig så fallerar hela trådens resonemang. Självkritiken från BSS-boys är obefintlig

TramsHA vill så innerligen att SD skall vara rasister/fascister/nazister att han i sin egen förvirrade bubbla lyckas knåpa ihop de mest intrikata och avancerade men samtidigt mest löjeväckande tankegångar man sett på länge. Och det som skrivs på Avpixlat "tolkar" han som rasism rakt igenom med alla "dolda" agendor och "smyg" företeelser av alla de slag..

Fråga: Har ni verkligen hur fri tillgång som helst på datorer och internet på gruppboendet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback