Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2012-05-19, 16:55
  #25
Avstängd
PUTAMADs avatar
Var med nära att bli utslängda från ett hotell senast.
Men snacka med resebyrån och lös det men ni får nog hålla er borta/sköta er på hotellet om ni får stanna.
Citera
2012-05-19, 19:24
  #26
Medlem
Raketlennys avatar
Förklara situationen och krydda på lite med att ni inte har pengar till ett nytt hotell. Be om en chans till och säg att får ni några fler klagomål på er så sticker ni direkt.
Citera
2012-05-19, 19:43
  #27
Medlem
kallekulakilles avatar
Nu fordrar jag en update från TS.
Kl 13:00 skulle TS blivit utslängd från hotellhelvetet enligt https://www.flashback.org/sp37435927
Hur har det gått?
Citera
2012-05-19, 19:46
  #28
Medlem
Snacka med hotellpersonalen eller försök hitta om det finns någon svensk ambassad osv. eller som du skrev själv resebyrån, dom lär nog hjälpa dig
Citera
2012-05-19, 19:47
  #29
Medlem
Vänta lite nu. Ni är ett kompisgäng i Spanien och väljer att festa i hotellrummet istället för att dra till en pub och leva livet? Rätt åt er.
Citera
2012-05-19, 19:54
  #30
Medlem
MadDog76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skumjaevel
Vänta lite nu. Ni är ett kompisgäng i Spanien och väljer att festa i hotellrummet istället för att dra till en pub och leva livet? Rätt åt er.

Ja eller hur ??

Dessutom, hur kan det vara så svårt att fixa nytt boende för 3 dagar ?
Det är bara att dra å checka in på ett annat..

TS är det första gången du är utomlands?
Citera
2012-05-20, 02:49
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenrajpa
Snacka med hotellpersonalen eller försök hitta om det finns någon svensk ambassad osv. eller som du skrev själv resebyrån, dom lär nog hjälpa dig

Ambasad? TS blir utsläng från ett boende pga av sitt beteende, han har inte blivit kidnappad snyt dig.

vad TS bör göra är att kräva stålarna tillbaka o sedan bara söka upp ett annat boende, brukar sällan vara svårt att finna om man verkar någorlunda tevlig och kan pynta upp direkt för rummen, är ni ett stort sällskap så kan ni eventuellt behöva dela upp er om ni inte pallar dela säng (eller att de har regler i liknande frågor på hotellen), reser inte på charterorter som regel men har svårt att det skulle skilja sig från resten av världen..
Citera
2012-05-20, 03:20
  #32
Medlem
Hörde att TS dömdes till döden på den tillfälliga domstolen dom hade på poolområdet...
Citera
2012-05-20, 08:33
  #33
Medlem
Metropers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenrajpa
Snacka med hotellpersonalen eller försök hitta om det finns någon svensk ambassad osv. eller som du skrev själv resebyrån, dom lär nog hjälpa dig

Ambassaderna har för länge sen slutat vara jourhavande föräldrar åt svenskar behöver pengar.

http://www.swedenabroad.com/sv-SE/Am...kan-ar-framme/
Citera
2012-05-22, 23:15
  #34
Medlem
Anderrssss avatar
Allt löste sig fint, kom just hem till Sverige.. Vi tog in på ett hotell som hette Viva Sol som var ganska billigt. Jag orkar faktiskt inte bry mig om er som sitter med påståenden om att jag inte kan föra mig. Bless!
Citera
2012-06-04, 06:53
  #35
Medlem
waikikiis avatar
too late.
Citera
  • 2
  • 3
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1874677

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback