Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-05-19, 11:34
  #1
Medlem
Anderrssss avatar
Hej, jag är just nu på studentresa med 10 från min klass.. Tjejerna väsnades lite och vi fick ett klagomål, igår (när de va ganska tyst) så blev någon granne sur och började banka i väggen.. Nu fick vi en lapp på extremt usel Engelska där de säger att vi inte längre är välkomna.. Skönt live, jag orkar fan inte med några "fan va du trollar" eller oseriösa svar. Vi har åkt via en resebyrå, kanske kan kontakta de om hjälp. Frågan är VAD FAN GÖR VI? Sista utvägen är att betala för ett nytt hotel i 3 dagar..
Citera
2012-05-19, 11:41
  #2
Medlem
kallekulakilles avatar
Men är det verkligen någon personal på hotellet som har skrivit lappen då?
Citera
2012-05-19, 11:50
  #3
Medlem
Telwins avatar
Kolla med hotellpersonalen om lappen är ifrån dem, är den det så ring er reseguide och be dem bena ut situationen. Lova dyrt och heligt att vara lite tystare och festa vidare i 3 dagar som vanligt.

Vad är det för hotell och var är ni förresten?
Citera
2012-05-19, 11:53
  #4
Medlem
baramejs avatar
Har svårt att tro att hotellpersonal skulle slänga ut er med en lapp.
Troligtvis är det någon av era grannar som stör sej och skrivit lappen.
Antingen låtsas ni som om det regnar, eller så tar ni ett snack med hotellpersonalen.
Citera
2012-05-19, 12:16
  #5
Medlem
Anderrssss avatar
Jag var nyss och pratade med personalen.. De var inte villiga att förhandla, han sa kort och gott "get out of here within 30-45 min or i´ll call the police". Jag känner inte för att snuten ska komma hit, vi bor på hotel cas saboneras. Vi fick ett klagomål här om dagen där de sa att de var sista chansen.. Sorry om jag skriver som en bebis nu men är lite nere..
Citera
2012-05-19, 12:33
  #6
Medlem
Vänta på polisen och bli ökända på orten ( dvs inget annat hotell att hyra ) eller dra NU till annat hotell att hyra. Valet är ditt.
Citera
2012-05-19, 12:58
  #7
Medlem
Me4Victorys avatar
Haha hände samma sak med mig och mitt kompisgäng. Vi blev utkastade efter att en av oss drog igång brandsläckaren i korridoren vilket resulterade i att brandlarmet gick och hela hotellet fick evakueras.............inte så konstigt att vi blev utslängda med andra ord. Sov utomhus, fungerade för oss, lr betala för nytt hotell som du säger
__________________
Senast redigerad av Me4Victory 2012-05-19 kl. 13:02.
Citera
2012-05-19, 13:08
  #8
Medlem
Rosen.s avatar
Vemfan festar i sin lägenhet utomlands?

Varför är ni inte på någon av alla hundratals pubbar?

Sitta hemma och va stökiga kan ni väl förfan göra lika väl i Sverige?

Va är ni för jävla white-trash människor som gömmer er i en lägenhet utomlands?

Vafan är det här för korkade människor?
Citera
2012-05-19, 13:31
  #9
Medlem
kallekulakilles avatar
Det är inte så att du tar i i underkant rörande hur störande ni varit?
Bor ni alla 10 i ett hotellrum/lägenhet?
Citera
2012-05-19, 13:48
  #10
Medlem
j1nxs avatar
Gå ner och prata med personalen och försök överklaga och berätta hur läget är.
Citera
2012-05-19, 13:54
  #11
Medlem
GustNs avatar
Herregud vilket problem. Nytt hotell i 3 dagar kostar inte skjortan precis...
Citera
2012-05-19, 13:57
  #12
Avstängd
hibernias avatar
Fyfan vad alla grinar... Är medelåldern 50+ helt plötsligt här eller?

Alla har väl varit unga och krökat i utlandet...
TS skit i alla surfittor...


OnT: Verkar osannolikt att personalen skulle ha skrivit lappen. Skit i den och bo kvar, men försök och lugna er och kör förfesten på en billig bar istället...
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1874677

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback