• 28 556 online
  • 1 139 047 medlemmar
  • 59 001 491 inlägg
  • 3
  • 4
2017-05-29, 22:28
Medlem
Elementarts avatar
Jag köpte Gamecube några år efter att det hade kommit ut, så jag köpte det för 990 kronor (inklusive Metroid Prime) på Elgiganten. Faktiskt en riktigt bra konsol, har flera av mina favoritspel till Gamecube, Resident Evil 4 och Metroid Prime. Köper fortfarande spel till konsolen om jag hittar något som ser intressant ut.
Citera
2017-06-27, 12:26
Medlem
Gosifs avatar
Resident Zero, Tales of Symphonia och MGSTS! Underbara!
Citera
2017-08-23, 03:42
Medlem
Gamla kära GC. Minns när jag köpte mario kart som jag skulle ge bort till mig själv i julklapp. Kommer hem från morsan på julaftons kväll och har bara detta lilla paket i huvudet (som jag haft sen jag vaknade den morgonen). Sliter upp detta dåligt inslagna paket i ljusets hastighet tycker jag iaf och blir jävligt glad och tackar mig själv 3-4 gånger. Rusar ut i köket å sliter upp dörren till kylskåpet och roffar åt mig 2-3 bärs och sedan snabbt som vinden är jag tillbaka i tv-rummet för att sätta igång mitt mario kart. Startar igång spelet och börjar spela och dricka öl, vilket jag tycker går hand i hand i alla lägen. Börjar så klart på 50cc och klarar mushroom, flower och star-cup ganska enkelt men när jag växlade upp en klass till 100cc så blev det lite värre kände jag men man dör inte av lite utmaning. Lite senare framåt natten så kommer en polare och gör mig sällskap inte bara i öldrickandet utan även i spelet och vi började sammarbeta lite på splitscreen och vi klarade av 100cc efter ett tag när vi lärt oss. En vecka senare, efter jävligt mkt svärande ,gapande, skrikande, blod, svett och jävligt många öl så sitter vi fortfarande i min soffa och har precis fått guld i all cup tour på mirror mode och man som pris får paradbilen, den känslan var fan härlig måste jag säga.
Citera
2017-08-26, 03:01
Medlem
Alla kvällar man suttit och spelat resident evil 4, gauntlet eller soul calibur...
Bara jag tänker på det blir jag sugen på att ta upp den!
Inte bästa prestandan men fan vilka titlar den här!
Citera
2017-08-28, 09:49
Medlem
Ms.Decibels avatar
Mina bästa minnen från Gamecube är alla de timmar jag spelade Super Smash Bros Melee med min kusin, vi kunde sitta 6-7 timmar i sträck och spela mot varandra, med varandra och förstås kolla på när den andre försökte klara event matches.
Citera
  • 3
  • 4