Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2012-06-07, 22:48
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skruvlampa
Det är möjligt men Betsson har en likadan lista med vinnare. Där är vinstsummorna mycket lägre.
Då kan man fråga sig varför en massa Highrollers skulle vända sig till Bertil?

Du behöver inte vara en highroller som i pokerkretsar. Utan mer vara beredd att riska 10000kr på en slott. Det bästa jag har tagit hem är på en slott och det var 230 000kr under en freespinn-runda. Det är inget fel på Bertil. Det är samma slots som på betsson. Så länge de betalar ut dina vinster så är det bara att köra.
Citera
2012-06-08, 00:07
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsarkivet
Du behöver inte vara en highroller som i pokerkretsar. Utan mer vara beredd att riska 10000kr på en slott. Det bästa jag har tagit hem är på en slott och det var 230 000kr under en freespinn-runda. Det är inget fel på Bertil. Det är samma slots som på betsson. Så länge de betalar ut dina vinster så är det bara att köra.


Bertil har funkar bra för mig, det handlar inte om det.
Utan deras trovärdighet, ägnar man sig åt falsk marknadsföring och sitter och hittar på en massa vinnare kan man ju börja fundera på om dom töjer på gränserna på fler ställen.

Nu är det ju inte bevisat att dom hittar på vinnare men jag tvivlar starkt på att de har fler storspelare än Betsson.
Citera
2012-12-25, 14:27
  #27
Medlem
Nu är hon igång igen och jag har testat med att begära nytt lösenord på bertil.com.
Det funkade med ett par andra användarnamn.
MEN inte med carrietta!!!!!!

Det innebär att användaren carrietta inte finns!
Testa själva.
Citera
2012-12-25, 19:28
  #28
Medlem
karlvonlinnes avatar
Såg detta på Betsson för ett tag sedan:

Senaste vinnaren: Internet Marketing XXX KR

Vem fan döper sitt spelkonto till internet marketing? Dvs internetmarknadsföring.

Någon tekniker som klantade sig? Man måste ju använda sitt riktiga namn för att få ut pengar.
Citera
2012-12-25, 21:13
  #29
Medlem
SchackMatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlvonlinne
Såg detta på Betsson för ett tag sedan:

Senaste vinnaren: Internet Marketing XXX KR

Vem fan döper sitt spelkonto till internet marketing? Dvs internetmarknadsföring.
Det är förmodligen en affiliate som spelar bort sin kommission.
Citera
2012-12-31, 03:17
  #30
Medlem
Givetvis så är allt på riktigt. Hade själv turen att vinna två stycken 20:s freefall på Gonzos Quest. Vinsterna var 10000 samt 14000 euro. Timmen senare fanns jag med på den rullande största vinnar listan.

Det roliga är att jag gick in med 100 spänn paysafe, lirade jack hammer kom upp till ca250 euro spelade sedan gonzo ,2€ insats vann uppemot 500 € insåg att den gav bra utdelning, men kom att tänka på tidigare spel på piggy riches gett bra utdelning, testade piggy med 15 € insats fick freespins å vann ca 800 € tillslut var jag uppe i 1800 euro. Tänkte att 50 € är största insats på gonzos och nu har jag råd att testa.
Gjorde detta och fick freefall efter ca 10 snurr, det kändes rätts så overkligt när summan nådde lite över 10000. Med lite över 11300 euro så tänkte jag att jag fortsätter men slutar om förlorar ner till 10000, men efter ca 20 snurr max freefall igen, nu med ca 14000 euro i vinst. Har ej haft den turen sedan dess. Tyvärr!

Sanningen är att du kan vinna mkt och fortsätta vinna sådana summor bara man hamnar på rätt slot.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback