Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-02, 17:11
  #5077
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Han är öppen med vad som helst, Har du ens lyssnat på podden? Hans tonårsrunkande, att han har runkat av en polare, testat droger, mm mm. Känns snarare som du är rätt mossig.

Mossig ? för att jag inte runkat av en polare eller vad ?
Citera
2018-04-02, 17:13
  #5078
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Mossig ? för att jag inte runkat av en polare eller vad ?

Nej, för att du tycker det är märkvärdigt att någon 2018 outar sig som runkare till amatörporr. Frågan är som sagt om det finns någon som inte runkar till amatörporr i dag.
Citera
2018-04-02, 17:15
  #5079
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Han är öppen med vad som helst, Har du ens lyssnat på podden? Hans tonårsrunkande, att han har runkat av en polare, testat droger, mm mm. Känns snarare som du är rätt mossig.



Om du antyder att du inte runkar till porr så ljuger du. Min sambo vet om att jag runkar ibland, klart hon vet det, inga problem så länge jag levererar när hon kräver det På jobbet är det svårt att ta en kaffe utan att minst 3 runk-skämt dras, så ja.

När hon kräver det ? Låter inte som något lyckligt förhållande. Kräver.

Vart jobbar du ? På en liten verkstad på landsbygden där man fortfarande inte har några kvinnliga kollegor och tapetserar med bilder från porrtidningar ? Låter inte som ni har sunda värderingar på din arbetsplats om runk-snack är vardag.
Citera
2018-04-02, 21:13
  #5080
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
När hon kräver det ? Låter inte som något lyckligt förhållande. Kräver.

Vart jobbar du ? På en liten verkstad på landsbygden där man fortfarande inte har några kvinnliga kollegor och tapetserar med bilder från porrtidningar ? Låter inte som ni har sunda värderingar på din arbetsplats om runk-snack är vardag.

Du gör bort dig och borde lägga ned diskussionen. För det första är de allra flesta under 50 år öppna med att dom drar en handtralla då och då. För det andra delar ju Alex med sig av privata saker varje vecka, oavsett om det målar en positiv bild av honom eller inte (till skillnad från Sigge som bara delar med sig av saker som gagnar hans image). Jag förstår inte hur man kan tycka att detta är något utöver det vanliga. Tillhör kanske herren den lite äldre och prydare generationen?
Citera
2018-04-03, 18:56
  #5081
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag tror inte alls att Alex onanerar till amatörporr när han har partner.
Jag tror inte att Alex vill vara ifred med tanke på att han har partner, dom två
lustifikationerna är nämligen oförenliga med varandra ifall man menar allvar med ordens innebörd
att vilja vara ifred, han tar alltså till överord & snattar därmed idealen ifrån mig
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-04-03 kl. 18:59.
Citera
2018-04-03, 19:34
  #5082
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Du gör bort dig och borde lägga ned diskussionen. För det första är de allra flesta under 50 år öppna med att dom drar en handtralla då och då. För det andra delar ju Alex med sig av privata saker varje vecka, oavsett om det målar en positiv bild av honom eller inte (till skillnad från Sigge som bara delar med sig av saker som gagnar hans image). Jag förstår inte hur man kan tycka att detta är något utöver det vanliga. Tillhör kanske herren den lite äldre och prydare generationen?

Knappt hört någon prata om någon handtralla. Inte hänt sedan högstadiet....

Ja ja alla är vi olika.
Citera
2018-04-06, 17:07
  #5083
Medlem
Detevigaavigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Knappt hört någon prata om någon handtralla. Inte hänt sedan högstadiet....

Ja ja alla är vi olika.

Ja och du är avstängd. Så skönt när jag väl såg det.


Kul avsnitt. Inte mycket att orda om. Haha Getingsommar. DogPound är sånt där riktigt kändisgym!
__________________
Senast redigerad av Detevigaaviga 2018-04-06 kl. 18:05.
Citera
2018-04-06, 19:53
  #5084
Medlem
Enmansdemos avatar
edit
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-04-06 kl. 19:58.
Citera
2018-04-13, 09:16
  #5085
Medlem
Varför har man blivit så jävla sega med att lägga upp podden? Eller är det min podcastapp det är fel på?
Citera
2018-04-13, 10:05
  #5086
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Varför har man blivit så jävla sega med att lägga upp podden? Eller är det min podcastapp det är fel på?

Dom har laddat upp nu, sluta klaga, de har hela fredagen på sig. Grymt avsnitt för övrigt! Allt om Svenska akademin och så klassiskt med kungen..

Har du varit på sexklubb?

Kungen: - Nä, eh, nä, nä, jag tror faktiskt inte det!

Citera
2018-04-13, 10:11
  #5087
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Dom har laddat upp nu, sluta klaga, de har hela fredagen på sig. Grymt avsnitt för övrigt! Allt om Svenska akademin och så klassiskt med kungen..

Har du varit på sexklubb?

Kungen: - Nä, eh, nä, nä, jag tror faktiskt inte det!

Låter på förhand som ett tråkigt och gjort avsnitt.
Citera
2018-04-13, 12:05
  #5088
Medlem
Det hörs i varje mening hur mycket mer intelligent Sigge är än Alex. Allt han gör är att klaga på Sigges nya liv i NY. Han är såå avundsjuk och det hörs hela tiden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback